torek, 7. marec 2017

Dnevnik: Delo in ponos

Nadaljujem z dnevnikom. Tokrat sem se malo poigrala s kovino ... Zlata folija je v resnici reciklaža kovinske tube za šampon, ki sem ga uporabljala pred leti.


Na podlago sem s kartico nanesla mešanico Gessa in črnega tuša, ko se je to posušilo, sem s črno barvo odtisnila dve štampiljki - eno z metri drugo s črtami. Nazadnje sem dodala še zlato plaketo z napisom in kolesca.
Ne gre za to, da tisto, kar delaš, ljudje odobravajo,
temveč za to, da tisto je dobro.
 Sin mi je pobral vse akrilne barve za svoj projekt, zato sem poskusila vdolbinice zapolniti s črnim tušem, vendar se ni obneslo. Ali sem odstranila preveč ali premalo barve.



Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.

Strani iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Distressed stripes); Papermania (Urban stamps - Measuring tape background)
PAPIR
reciklirana knjiga; kovinska folija
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Pumice Stone); Izink (Jasmine; Caviar); akrilne barve
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Memory Box (Mini gears); Nellie Snellen (Photo frames)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; kovinska abeceda

9 komentarjev:

Wendy L pravi ...

This looks amazing, thanks for joining us at Allsorts, xxxx

Annette pravi ...

A great idea to record all your new ideas.
Hugs
Annette - Netty's Cards
xx
Proud to design for :
Lili of the Valley,
Dies to Die For,
In The Pink Challenge
Squirrel's not-so-random Challenge
As You Like It Challenge.

Brenda's Card Corner pravi ...

Gorgeous page...love all the gold! Thanks for joining our weekly challenge at QKR Stampede!

Brenda DT

Larissa pravi ...

Wow fabulous idea and it must be really awesome to go through this book and see everything you created and tried so far. Thanks for joining us at As you like it.

Hugs,
Larissa

Andreja pravi ...

Spet dve čudoviti strani v tvojem dnevniku :-))
Hvala, ker si se nam pridružila na moškem izzivu pri Male Room.

Deborah Frings pravi ...

This is fab! So much texture and I love the use of metal here. Sorry to be so late commenting, and thanks so much for playing along with our Steampunk challenge at The Male Room. Deborah, DT.

Rocky pravi ...

Love the gold plaque, the writing really adds texture. Thank you for sharing it with us at TMR.

Melissa L. pravi ...

Ohhh, lovely, Ma-Mi! I love the gold panel and the gears against the gray on your pages. Very cool. Thanks for playing along at HLS MM challenege.

Susan Renshaw pravi ...

Fabulous journal page - love the gold panel!
Thank you for sharing with Happy Little Stampers!
Susan
Calling All Crafters! – My personal Blog!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022