sreda, 1. marec 2017

Dnevnik: Sreča - način potovanja

Nadaljujem z dnevnikom. Rada bi vsak dan naredila po eno stran.


Na podlago, obdelano z Gessom, sem odtisnila nekakšno žičnato ograjo, ki sem jo posula s srebrnim reliefnim prahom, nato sem s črno akvarelno barvico senčila robove. Preden sem se lotila risanja ceste, sem prilepila in odtisnila napis, ki sem ga utrdila s prozornim reliefnim prahom. Nazadnje sem s črnim pisalom v gelu narisala cesto, površino sem narahlo poškropila z vodo ter barvo razmazala. Pred lepljenjem dodatkov sem površino poškropila s črnim in z belim Izink tušem. Tudi črte na cesti sem naredila z belim Izink tušem. Risala sem jih s tankim čopičem.

Posebej sem izdelala dve ovojnici (s pripomočkom za izdelovanje ovojnic). Uporabila sem risalni list, ki sem ga najprej poštempljala, čez odtise sem posula srebrn reliefni prah, nato sem še vse skupaj dodobra namočila in pobarvala s kombinacijo Distres inkov in Izink tušev v črni in rdeči barvi.

Sreča ni mesto, kamor potujemo, temveč način potovanja.

Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.


Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Tiny flags; Graph); KaiserCraft (Chicken wire); Variostempel (Buchstaben gross + klein)
PAPIR
reciklirana stara knjiga
BARVE
VersaFine (Onyx Black; Satin Red); Izink (Jasmine; Silver; Tomato); Distress Ink (Pumice Stone); Leon barvice z gelom (črna); VersaMark; Ranger embossing powder (Silver); Whispers embossing powder (Clear); Copic markerji; Perfect Pearls v razpršilu z vodo
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Sreča);  Cottage Cutz (Toy car mini); Sizzix - Tim Holtz (Hearts)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot; We R Memory Keepers (Envelope punch board)

11 komentarjev:

Jen Leeflang pravi ...

What a creative journal page! Thanks for playing along with us at Feeling Sketchy #163 - good luck.
Please join us again soon.
Love
Jen L
DT member

Vladuška pravi ...

Zelo mi je všeč, tudi zaradi izbire barv.

Crafty Mamma Mia pravi ...

Hi Ma-Mi - this is a great journal page and I love the 2 envelopes where you can store memories of your journey! Thanks for playing along at Feeling Sketchy.
Helen x (DT)

Granmargaret pravi ...

Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

Andreja pravi ...

ooo kako krasno si se lotila naše skice :-)) Krasni strani v dnevniku si naredila in jih res lepo in bogato zapolnila.
Hvala, ker ustvarjaš z nami pri Feeling Sketchy!

Hanne pravi ...

Lovely work. I like that you use our sketch for a journal page. Thanks for playing along with us at Feeling sketchy.

Manuela pravi ...

Your journal page looks great! Thanks for sharing your project over at Challenge up your life! Love, Manuela

Diane pravi ...

Fabulous journal page and perfect for out challenge...thank you for joining us at The Sisterhood!
Diane TSH DT

Vickie Y pravi ...

Fun journal page! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

cohenna pravi ...

Beautiful! Thanks so much for participating in the My Time To Craft Challenge and good luck :)

ILEANA ARTUFFO pravi ...

Lovely creation!
Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge March "ATG".
Ileanaxx

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022