nedelja, 5. oktober 2014

Deklica z očali

Spet sem voščilnico za Sentimental Sundays naredila z zamudo. Tokrat smo uporabili štampiljke P-Pinkydolls na temo "Bling It Up". No, jaz sem kot vedno bolj varčevala z bliščem ... uporabila sem 6 kristalčkov in Glossy Accents za očala.



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ppinkydolls (Bling it up)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (square white); digitalni papir (Jennifer Scraps; Snackpackgu)
BARVE
Copic markers; Glossy Accents
DODATKI
trak; kristalčki (rhinestones)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Ribbon tags trio; Grand squares)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Cuttlebug;  We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; pisava Bigelow Rules

15 komentarjev:

Darlene pravi ...

Oh what a sweet creation and her 'glasses' look fabulous! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘LOTS OF LAYERS’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Unknown pravi ...

Zeloo srčkana voščilnica!:)

Lp, Sandra.

oldpunca pravi ...

Lušna pupika z očali . :-)

Adrijana Knez pravi ...

Kako simpatičen deklič kuka z tvoje voščilnice. Všeč mi je!
Lp, Jana

Janja pravi ...

Zelo je lušna. Lp

Vladuška pravi ...

Meni so tako posreceni taksni motivi z ocali in zelo mi je simpaticna.

aussie aNNie pravi ...

Super creation and lovely design. Thanks for joining in our challenge of Bingo this week.xx
aNNie
{Crafty Sentiments Inspirations DT Member}

Lisa Dümig pravi ...

What a nice card! Thank you for joining us by SFC Challenge.
See you soon!

Lisa xx

Ne-Ja pravi ...

Sčkana šjora :)

Céline pravi ...

really cute card
thanks for playing with us at crafty sentiments
hugs
céline

cass pravi ...

Very cute card, great design, thanks for joining us at Crafters Cafe this week.

Andreja pravi ...

Krasna voščilnica in motiv je zelo cortkan :-))

moi pravi ...

Kako prikupna deklica. Super si naredila "stekla" očal.

Svenja pravi ...

Very sweet card. I like the way you accentuated the glasses :-)

Calypso pravi ...

SUPER duper cute.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022