torek, 3. maj 2022

Happy Little Stampers: Blend

 Vabim vas k sodelovanju na Happy Little Stampers, CAS ChallengeTema mesečnega izziva je tehnika senčenja, ki ponuja številne možnosti za preproste izdelke. Končno sem tudi uporabila rezalno šablono cvetlic, ki jo imam kar nekaj časa, vendar še ni prišla na vrsto.


Najprej sem izrezala pravokotnik v velikosti voščilnice iz belega papirja ter vanj zarezala okroglo okno. Nato sem okno pomerila na podlago za voščilnico ter s svinčnikom označila nekaj točk, da zadostno niansirala senčenje v prostoru, kjer je odprtina.


Senčila sem z Distress Inki v rožnatih odtenkih. Nazadnje sem izrezala še nekaj cvetov in metuljčka ter jih razporedila po okrogli odprtini. Še pred tem sem od daleč podlago poškropila s Perfect Pearls v razpršilu. Čeprav je voščilo štampiljka, sem jo odtsnila na poseben košček papirja ter jo obrezala brez roba. Zalepila sem jo na črne 3D blazinice ter še robove pobarvala s črnim Copic markerjem.

Sentiment: Best wishes

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Osnovni napisi na zastavicah)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
StazOn (Jet black); Distress Ink (Picked Raspberry; Spun Sugar); Perfect Pearls v razpršilu (Perfect Pearl)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Memory Box (Frangia Bouquet); Najlepši par (Okrašeni pravokotniki; Okrašeni krogi)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022