sobota, 24. april 2021

Addicted to CAS: Nebo

 Tokrat objavljam kot gostja izziva Addicted to CAS. Preprost slog je moja glavna smernica. Vabim vas, da izzovete same sebe in izdelate preprosto voščilnico na temo neba.


Jaz sem v nebo poslala papirnato letalce, za katerega sem izbrala papir, ki tudi nakazuje na modrino neba.


Voščilo sem odtisnila na svetlomodro zastavico (hrbtno stran papirja, na katerega sem najprej odtisnila in nato še izrezala letalo). Tretji element na voščilnici sta dve vijugasti črtkasti črti, kot bi letalce puščalo sled.

Sentiment: Best wishes



Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Flying by); Ustvarjlani dotik (Objemi so priloženi)
PAPIR
domača zaloga papirja 
BARVE
StazOn (Jet black); Copic markerji (B00)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Lawn Fawn (Stitched journaling; Flying by); My Favorite Things (Homespun stitch lines)
PRIPOMOČKI
Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

9 komentarjev:

Barb Ghig pravi ...

Fabulous CAS card, Ma-Mi! I love the gingham patterns that you chose for the paper airplane and how you created movement in your design with stitching!
Thanks so much for being our Guest Designer for this challenge...it's always fun to see your take on the prompt!

nancy littrell pravi ...

Slimline CAS paper pieced paper airplane perfection, Ma-Mi. So pleased you joined us at CAS Mix Up. Hugs...Nancy

Bonnie pravi ...

This is an awesome CAS card, Ma-Mi! Love that sweet paper airplane with it's trail behind! Lovely soft color background! Thanks so much for sharing this with us at CAS Mix Up!

Jen Mitchell pravi ...

What a great take on the sketch. I love your paper airplane! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches!

Linda pravi ...

Beautifully CAS and I love your paper piecing. Thank you for playing along at CAS Mix Up!

Nancy pravi ...

I love your paper airplane, Ma-Mi! You do clean and simple cards so well! Thanks for playing along with the design team for this challenge!

Cazro pravi ...

Loaving the use of the gingham on your paper plane, Great card. Thanks for joining us at Make My Monday. Caz. DT

Fran Wing pravi ...

What a great take on the code word, Ma-Mi! So perfect! Thank you for leading us off on this current challenge at Addicted to CAS.

Cécile RIBON pravi ...

Wow! What an awesome take on the sketch! This card is so simple and yet utterly striking! I love the cute paper airplane. Thanks for playing along with us at Freshly Made Sketches this week.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022