ponedeljek, 23. november 2020

Velik božični napis z venčkom


Najprej sem s svinčnikom začrtala velikost črt, nato sem kar direktno pisala s ploskim pisalom na podlago. In ker vse skupaj ni izpadlo najbolje, sem vse skupaj ponovila z malo manjšim napisom.

Preden sem se lotila dela, sem vse skupaj skicirala na kos navadnega pisarniškega papirja, da sem določila velikost črk in velikost izrezka kroga. Izrezek kroga in besedo "vesel" sem kar na grobo namakala v krem barvo, nato sem še iz barvnega papirja izrezala bodiko. Izrezan napis in pikice na bodiki sem naredila s Sakura gel pisalom z zlatimi bleščicami. Drugih okraskov ni.

Sentiment: Merry Christmas in the Slovene language
 
Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Antique Linen); Sakura Gelly Roll (Clear Star);  Sakura Pigma Micron (1), Copic markerji (100)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Skodelica; Vesele praznike); Nellie Snellen (Straight rounds 2)
PRIPOMOČKI
Big Shot


8 komentarjev:

Kate pravi ...

Such a lovely card! The large word cut is fabulous!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper

Broni pravi ...

Very pretty and unique!! Thanks so much for joining us at the Color Throwdown this week!

Wanda Cullen pravi ...

Beautiful take on the throwdown colors! So glad you were able to play along in the challenge!

Vladuška pravi ...

Kako super si se znašla. Sem najprej mislila, da so vse črke izrezane. Zelo lepa je in ta okrašen krog da piko na i.

Heather pravi ...

Very CAS, Ma-Mi! Love your play on our sketch with your word - perfect little holiday details, too! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

stampwithamyk pravi ...

Very cute card! Love the colors and clean design. Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

FinArt pravi ...

Vočilnica pravzaprav druga sploh ne potrebuje, ker je zelo lepa. Tudi meni na prvi pogled zgleda, kot da so vse črke izdrezane.
Krasna ideja. Lepo, da ustvarjaš z nami v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

oldpunca pravi ...

Krasna voščilnica. Ko sem jo pogledala, sem bila prepričana, da so črke izrezane. :-) Super si vkombinirala krog v napis. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Sonja

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022