torek, 27. oktober 2020

Vijolično nebo skozi pergamentno kopreno

 

Najprej sem pripravila podlago: senčila sem jo z več vijoličnimi odtenki Distress Inkov ter jo nato še pštempljala s štampiljko za ozadje z zvezdami. Čez to podlago sem zalepila malo krajši kos pergamentnega papirja in nato sem še kos pergamentnega papirja prepognila v obliki trikotnika ter po robu izrezala napis. Tako sem elegantno prekrila lepilo, ki drži pergamentni papir na podlagi. Mogoče bi ga morala prej malo prej senčiti v svetlo vijolično, ker se na fotografijah komaj vidi. Napis sem izrezala iz črnega papirja z bleščicami. Nazadnje sem dodala še nekaj črnih in vijoličnih kristalčkov.




Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Hero Arts (Tiny star background)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); pergamentdomača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Blueprint Sketch; Dusty Concord; Wilted Violet); VersaMark; Ranger embossing powder (Silver pearl)
DODATKI
kristalčki (črni in vijolični)
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Voščila na vrvici)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

2 komentarja:

Audrey pravi ...

Such a pretty card! Well done. Thanks for joining us at Simply Create too

VEANA R. pravi ...

Krasna ideja in čudovita voščilnica ! Hvala, da sodeluješ na našem Izzivu in naj se te sreča dotakne. Veana R. DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022