četrtek, 9. julij 2020

Nekaj cvetja


Najprej sem na ozadje odtisnila štampiljko z voščilom. Začela sem spodaj, kjer sem uporabila zeleno barvo, nato sem odtis pomikala desno in levo ter odtiskovala z VersaMark blazinico. Nazadnje sem vse skupaj posula z belim reliefnim prahom ter embosirala.


Zatem sem z lepilnim trakom in papirjem zamaskirala določene dele ter senčila z Distress Inki. Začela sem z zeleno barvo, nato sem masko postavila tako, da je zelena (najtemnejša) barva kukala malo čez rob. Tako nisem dobila neželene bele črte, ki se ponavadi pojavlja, če masko zalepimo čisto po robu. Je pa pomembno, da se najprej senči s temnejšo barvo, nato s svetlejšimi odtenki.

Nazadnje sem natisnila ter izrezala nekaj cvetlic in listja, da sem ustvarila droben šopek.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Bold flowers); Najlepši par (Ozadja z voščili)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
Distress Ink (Mowed Lawn; Squeezed Lemonade; Spun Sugar); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Taylored Expressions (Lollipop); VersaColor (Pink); VersaFine (Spanish Moss; Olympia Green)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Najlepši par (Vesela pošta)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot


2 komentarja:

Fiona Bradley pravi ...

This is a very sweet card. I love how you changed from white embossing to gold for the background. Thanks also for the tips on how to shade in a background in three colours, it's so effective and your work is seamless. Very happy I came across your card for the Just Add Ink challenge :)

Patrice pravi ...

This is so vibrant & I absolutely love the change in script colour. Perfection in those masked lines too. Thanks for joining us at Just Add Ink. x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022