sreda, 18. marec 2020

The Male Room: V dedkovi hiši

Upam, da ste vsi zdravi. Spet je čas, da vas povabim na nov The Male Room izziv. Čeprav živim v dedkovi hiši, sem dolgo razmišljala, kaj me spominja nanj. Rad je bil informiran in veliko časa je bral časopise in gledal informativne oddaje. Rad je skrbel za afriške vijolice, ki jih je imel na oknu. In vrtnice na dvorišču ... najbolj zabavni spomini pa so povezani z zajci. Cele dneve je bil okrog zajcev, ampak samo dokler niso imeli mladičev, dokler niso bili puhasti, se jih ni mogel niti dotakniti ... tako da me je poklical z rojstnega dneva domov, da sem mu jih umaknila v gnezdo, čeprav takrat nisem imela niti še 10 let. 


Najprej sem pripravila papir za travo, ki sem ga senčila z Distress Inki in pokapljala z vodo. Medtem ko se je zelena podlaga sušila, sem izrezala ograjo, natisnila in pobarvala zajčka in dva metuljčka. Šele nato sem izrezala travo in oblake.


Ko sem imela vse elemente pripravljene, sem jih morala le še zlepiti skupaj. Na svetlomodro podlago sem zalepila ograjo in travo ter oboje izrezala s šablono z nazobčanim robom, nato sem dodala še ostale elemente. Ko je bilo vse na svojem mestu, sem odtisnila še voščilo.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
My Favorite Things (Sweet forest friends); Ustvarjlani dotik (Velika noč)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); domača zaloga papirja 
BARVE
Avery Elle liquid watercolor (Lime grass); Distress Ink (Pine Needles; Mowed Lawn); VersaFine (Deep Lagoon)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Cheery Lynn (Victorian picket fence); JoyCrafts (Grass); Najlepši par (Okrašeni pravokotniki); Taylored Expressions (Spooky clouds)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

8 komentarjev:

Nataša pravi ...

Lepi spomini...
Čudovita je. Ostanite zdravi <3

Sheryl pravi ...

This is just gorgeous.It is such a cheerful bright card.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl xx
CRAFT DT
Cat Crazy Craft Corner {My Blog}

Aunty Sue pravi ...

Fab card thanks for sharing in our weather challenge

(AJ) ArtJypsy pravi ...

What fun memories.. Love this little 'bunny' scene. Thanks for playing along with us at Trimmie's C.R.A.F.T Challenge.. Sorry for the late comment, life has been a bit chaotic. .. AJ DT TCC

MagsB pravi ...

A lovely card, and what a great way to remember your grandfather! Thanks for joining in at My Time to Craft!

love Mags B x

Jane Willis pravi ...

Very sweet. Thank you for sharing at Cardz 4 Guyz.

Cazro pravi ...

Super cute little white fence, cool. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz. DT

Ustvarjalni dotik pravi ...

Simpatična, nežna čestitka. Čisto pomladna, tako kot mora biti :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022