četrtek, 1. avgust 2019

Feeling Sketchy: Mavrica na sončničnem polju

 Avgust je že tu in prinaša nov Feeling Sketchy izziv. Tudi tokrat je poletno obarvan.

Tell your heart that the fear of suffering is worse than the suffering itself. 

Tokrat sem po dolgem času ustvarila stran v dnevniku. Najprej sem podlago pobarvala z belo tempero (akrilno barvo sem nekam založila), kar je dalo bolj pastelne odtenke, saj se je tempera mešala z barvami, ki sem jih nanesla kasneje. Ko se je podlaga posušila, sem s teksturno pasto skozi šablono ustvarila trikotnike, ki sem jih še posula z belim reliefnim prahom. Med segrevanjem so se lepo napihnili.

Ko se je to posušilo, sem nanesla medij za foto transfer ... mislim, da sem bila malo preveč neučakana in se mi je predvsem levi del štampiljke med svalkanjem s pomočjo vode natrgal.


Stran iz dnevnika sem izdelala po zgornji skici ... le da sem namesto velikih trikotnikov uporabila skupine malih. Tako sem dobila bolj razgibano podlago. Uporabila sem štampiljko tokratnega sponzorja Star Stampz.

Fotografija osebe Andreja Lampe.


Za barvanje sem uporabila Izink tuše, predvsem pa barvice v gelu ter veliko vode. Ker sem uporabila predvsem barve z leskom, se stran lepo sveti. Okvir sem najprej začrtala s svinčnikom ter nato narisala s črnim flomastrom ter prazne okvirčke pobarvala z belim pisalom v gelu. Čisto na koncu sem napisala še misel.


Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Star Stampz (Sunflower smiles)
PAPIR
reciklirana knjiga; domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Izink (Jasmine; Mimosa; Bamboo; Orchid); Perfect Pearls v razpršilu z vodo; Sakura Gelly Roll (White); IDenti Pen (Black); Leon barvice z gelom
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
/
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; tiskalnik Epson L800; Aladine stencil (Trio geometrique 2)

5 komentarjev:

JanR pravi ...

Great pages! Fabulous colours too. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Miriam pravi ...

Great project. Thanks for joining my Challenge over at Country View Crafts.

Karen Brown pravi ...

What a beautiful and creative journal page! Thank you for joining us this week at Watercooler Wednesday.

Monika Gulyas pravi ...

Fabulous journal pages and great colours!!! Thank you for joining the August challenge of the Country View Challenges!

Craftyfield pravi ...

Lovely page! Thanks for sharing with us at Country View Challenges this month!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022