torek, 11. december 2018

Škatlica 41: Zimska pokrajina


Ozadje sem imela že pripravljeno: na akvarelni papir sem nanesla več odtenkov Distress Inkov, podlago poškropila z vodo ter z belim Izink tušem. Deluje kot da bi snežilo nekje na severu.


Hiško sem pobarvala s Copic markerji, medtem ko sem za drevesa uporabila ostanek zelenega akvarelnega pacanja izpred nekaj mesecev. Na podlago sem natisnila štampiljko ter odtis embosirala z belim reliefnim prahom, tako zgleda kot veje, ki se šibijo pod težo snega. Na kartončku sem uporabila zeleno barvo, a so mi tiste z belo veliko bolj všeč. Iz belega papirja sem izrezala valovito črto, ki sem jo samo obrnila in uporabila sem obe polovici. Širši del sem najprej posula z mavričnim reliefnim prahom, zato se prav lepo mavrično sveti (malo se vidi okrog hiše na fotografiji zgoraj, malo bolj pa na fotografiji spodaj), ter ga zalepila na podlago. Za ožji del sem zalepila moosgumi v enaki velikosti, da sem dobila malo globine.


Poleg voščilnice sem izdelala še škatlico adventnega koledarja. Postopek je približno enak le manjši.


Vse škatlice adventnih koledarjev in ostale adventne izdelke prejšnih let najdete TUKAJ.

Voščilnico in škatlico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Let it snow)
PAPIR
tulec toaletnega papirja; akvarelni papir; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; Distress Inki (Chipped Saphire; Ripped Persimmon; Pickled Raspberry); Perfect Pearls v razpršilu z vodo; VersaMark; Ranger embossing powder (Extrafine white)
DODATKI
trak; vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Cheery Lynn (Tags 5); Rayher (Male številke); X-Cut (Everyday tags); Memory Box (Brevilla houses)
PRIPOMOČKI
Big Shot

7 komentarjev:

Barb Ghig pravi ...

Beautiful background and I love your winter scene, Ma-Mi! I also love the pack you created for your Advent calendar...great idea! Thanks so much for playing along with us at Fusion!

AndrejaM pravi ...

Čudovito nebo: nekdo peče piškotke!!!! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Nikki Spencer pravi ...

Lots of lovely and creative "l" elements on your gorgeous project Ma Mi. That inky background creates such a lovely scene. Thanks for sharing at Just Add Ink.

Chantell Randall pravi ...

Wonderful rich background colour - a great to technique to share. It is very effective. Love how you have matched the boxes too. Chantell Just Add Ink

Wanda Cullen pravi ...

What a great winter scene and a wonderful take on the Fusion Challenge! Thanks for playing along with us this week!

Goga pravi ...

Čudovit kompletek, naj ti povem, da si me s svojimi škatlicami premamila in sem se jih tudi sama lotila. Sem končno obrisala prah z šablone pillow box.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. LP Goga

Andreja pravi ...

Čudovito praznično voščilnico si naredila in lepo sledila naši skici :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022