ponedeljek, 10. december 2018

Bleščeča zahvala


Najprej sem odtisnila štampiljko, nato sem vse skupaj senčila ter z vlažno gobico ustvarila lisasto ozadje.


Ko se pogovarjamo o najljubši barvi, se težko odločim ... ponavadi pristanem na beli, ki je vse barve in nobena. Všeč mi je mavrčina razporeditev, pa tudi sosednje barve iz barvnega kroga imam rada - katerekoli. Sicer nikoli nisem bila "roza" punčka, vedno sem izbrala raje modro ali zeleno, zato je ta barvna kombinacija med mojimi najljubšimi. Kako že gre ...


Rad gledam ti v valove bodre,

valove te zelenomodre:

temna zelen planinskih trav

in vedra višnjevost višav 

lepo se v njih je zlila;

na rosah sinjega neba,

na rosah zelenih gora
lepoto to si pila —
krasna si, hči planin!

(Simon Gregorčič, Soči)



Toplotno sem embosirala z biserno srebrnim reliefnim prahom, kar daje zelo zanimive učinke: enkrat zgleda bela, drugič siva, tretjič srebrna, odvisno od kota svetlobe. Namesto da bi kartonček razrezala, sem skico poustvarila tako, da sem na določena mesta prilepila srebrn trak z bleščicami. Nazadnje sem dodala še okrasek in voščilo ... izrezani pravokotnik sem skrajšala, saj je bil predolg.

Thanks

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Ustvarjalni dotik (Hvala); Hero Arts (Herbs'n'Honey Star)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir; domača zaloga papirja
BARVE
VersaMark; Distress Ink (Broken China; Tumbled Glass; Evergreen Borough; Shabby Shutters); Ranger embossing powder (Pearl Silver; Extra fine White)
DODATKI
srebrn trak z bleščicami
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Cheery Lynn (Expandable quilling strip); Hero Arts (Small tag frame)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

10 komentarjev:

Esther pravi ...

Very pretty and nice take on the sketch you chose!
Die Cuttin' Divas this week!

*Urška* pravi ...

Prekrasna je v teh barvah.

Silke pravi ...

Such an awesome card. Many thanks for joining us at Challenge Up Your Life.
Hugs, Silke

Georgiana pravi ...

Very pretty! Thank you for joining our “Sketch” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

Elizabeth Price pravi ...

Wow, your ombre background it super awesome. Great card and use of the challenge colors at TGIF. Smiles, Elizabeth

Manuela pravi ...

This is a gorgeous card! I really like the colours and the cas-style! Thanks for sharing your creation at Challenge up your life! Love, Manuela

Bonnie pravi ...

I love these soft colors and how well they have blended together with the damp sponge! A beautiful background for this lovely die cut! Thank you, Ma-Mi for sharing this with us at CAS Watercolour!

Ericka Strange pravi ...

Beautiful card and I love all the gorgeous details. The colors so so pretty! Thanks for playing along with us at A Blog Named Hero.

Loll pravi ...

Gorgeous card Ma-Mi! I love your background with the softly blended colours over the background stamping. Very pretty. And a gorgeous die-cut for the focal point. Thanks for sharing with us at CAS Watercolour!

Ustvarjalni dotik pravi ...

Prekrasno si vključila svoje barve v čestitko in všeč mi je tvoja razlaga :) Čudovita zahvala prelivajočih se barv! Hvala za sodelovanje v našem izzivu. Lep pozdravček iz Ustvarjalnega dotika in vse dobro v novem letu! Barbara

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022