ponedeljek, 17. september 2018

Tretji kamen od sonca


Najprej sem izrezala krog za sonce, tako sem vedela, kako senčiti podlago. Sledil je nalepši del, ko sem krožno nanašala različne odtenke Distress Inkov - od rumene do temno modre. Del, kjer je sonce, sem prekrila, ostalo pa sem poškropila z belim Izink tušem. Medtem ko se je sušilo, sem izrezala še črna kroga za planeta, ki se sučeta okoli sonca. Potem sem postopek sušenja malo pospešila z grelno pištolo, da sem lahko z belim reliefnim prahom odtisnila še napis.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Najlepši par (Prisrčne čestitke)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE/INKS
VersaMark; Distress Ink (Mustard Seeds; Tumbled Glass; Salty Ocean; Faded Jeans); Izink (Jasmine); Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Straight round 2)

10 komentarjev:

Anja pravi ...

Wow, this is such a cool idea! Thank you for playing along with us at Challenge up your life and good luck. :) Greetings, Anja.

samantha's cards pravi ...

What a great take on the sketch, thanks for joining us at CC&S.

AndrejaM pravi ...

Sonce in zvezdni nebo skupa, super ideja in krasne barve! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Čudovit sončni zahod, fantastična ideja in izvedba.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Andreja pravi ...

ooo čudovita je tudi ta in kako lepo si se spet poigrala z zvezdnim nebom :-)) Krasna voščilnica.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Wei pravi ...

Great take on all the challenges. Thanks for joining in the Geometric challenge at The Male Room. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.

Doris P. pravi ...

Wow, very cool Card! Thanks for joining us at CUYL.

Monika Skinner pravi ...

Love your take on our geometric theme! Thanks so much for playing along at The Male Room craft challenge! Good Luck! 😊

Rocky pravi ...

A clever use of Distress inks, love the shading around the sun. Thank you for joining us at The Male Room.

Judith pravi ...

what a great idea, thank you for joining our challenge at Simply create too - good luck - Judith CE DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022