sreda, 1. november 2017

Cvet za Craft-alnico

V veliko čast mi je, da so me dekleta iz CRAFT-alnice povabile k sodelovanju. Hvala za izkazano zaupanje, torej zdaj je uradno, v novembru sem gostja njihovega ustvarjalnega tima.

POBARVAN MOTIV

Izziv je preprost, možnosti veliko, zato sem nihala med preprosto rjavo-belo kombinacijo pobarvano s Copic markerji in barvanjem z barvicami oz. akvarelno tehniko z Distress Inki. Nazadnje sem se odločila za slednjo.


Najprej sem odtisnila cvet in lista ter z grelno pištolo ustvarila belo obrobo. Nato sem se lotila barvanja z Distress Inki, uporabila sem Festive Berries, Ripe Persimmon, Dusty Concord, Pine Needles, Peeled Paint in Weathered Wood. Nanesla sem 5 slojev barve na cvet, 2 sloja na listje in 3 sloje na ozadje. Čisto na koncu sem podlago še poškropila z vodo, v kateri imam raztopljen prah Perfect Pearls.


 S tremi različnimi šablonami sem ustvarila kroge treh velikosti, kar pa je bilo težko fotografirati, saj se v prvi seriji fotografij embosing z rezalnimi šablonami ni videl.


 Tako sem hitela z ustvarjanjem krogov, da sem pozabila prej odtisniti voščilo, ki bi bilo večje in v črni barvi, tako sem velikost voščila morala prilagoditi podlagi. Odločila sem se tudi, da uporabim barvo tuša, ki je podobna tisti, s katero sem barvala ozadje. Manjša kroga sem poudarila z luskicami in kristalčkom.




Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Avery Elle (Peonies); Ustvarjalni dotik (Lep rojstni dan) 
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir
BARVE
VersaFine (Smoke Gray); VersaMark; Distress Ink ( Festive Berries, Ripe Persimmon, Dusty Concord, Pine Needles, Peeled Paint in Weathered Wood); Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
Luskice (sequins)
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Šivani krogi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

16 komentarjev:

Leigh Penner pravi ...

Oh, this is so pretty! Wonderful take on the sketch!

anja curvers pravi ...

Wow such a great card and great take on the sketch. Thank you for joining us over at CAS on Friday.

moi pravi ...

Krasno si pobarvala motiv in vesela sem, da si se pridružila našemu timu.

Damjana pravi ...

Zelo lepo pobarvana in sestavljena. Všeč mi je cvet, ki si ga izbrala za osrednji motiv.

Snezinka_1 pravi ...

Krasna voščilnica, in zelo lepo pobarvan motiv.

Andreja pravi ...

Čudovito voščilnico si naredila, uporabila krasen motiv in rožico zelo lepo pobarvala :-)) Vesela sem, da si naša tokratna gostja.

MagsB pravi ...

So very pretty! Thanks for joining in at Dream Valley!

love Mags B x

Chrissy Larson pravi ...

Love that little flower and the sequins in the circles!

Terri Winske pravi ...

Such a pretty image and beautiful card design! Love the softness of the water coloring and the added embellishments! Thanks for joining our watercolor challenge at Tuesday Throwdown Challenge!

Tina pravi ...

Zelo je lep...res čudovito si jo pobarvala.

Tanja pravi ...

love the stitching details - thanks for joining us at Addicted to Stamps and More

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

Creative world pravi ...

Beautiful CAS card..Love the grey shadow under hot red colors,great contrast...Thank you for joining us at ATSM challenge
Željka DT xx

Wendy R. pravi ...

Fab! Fab! Fab! Thank you for joining us at Cardz4Galz. xx Wendy

Furrbster pravi ...

The technique you have used on this card is really lovely - what a gorgeous effect!

Thanks for sharing over at Creative Moments,

Hugz Tinz

Andree pravi ...

A pretty card. Wonderful colouring and lovely embossed details.

Thank you for joining in with the Crafts Galore Encore November Challenge “Anything Goes”. Good luck x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022