torek, 3. julij 2018

Vonj po morju (Aria di mare)

Ta konec meseca sem imela veliko dela, poleg tega sem bila povabljena k sodelovanju na dveh izzivih kot gostja. Ob izzivu za Feeling Sketchy, katerega tima sem redna članica, pomeni, da sem morala narediti tri izdelke. Čeprav sem imela v začetku zamisel za stran v dnevniku, sem jo opustila, saj je izdelava zamudna. Pa drugič!


Nedavno sem odkrila italijanski blog z mesečnimi izzivi Sognando Scrap. Izzivi so prevedeni tudi v angleščino, tako da znanje italijanščine ni potrebno. Ker pa je bila moja stran iz dnevnika izbrana med top 3, sodelujem kot gostja ustvarjalnega tima.


sognando scrap

Izdelala sem tresočko z akvarelnim ozadjem. Najprej sem z Distress Inki ustvarila pisano podlago. Uporabila sem moder in rumen odtenek, kar naj bi ponazarjalo morje in pesek. Kartonček sem v več slojih namakala v razredčeno barvo na mizi, nato sem izrezala trak, okvir in podlago. Kartonček, ki sestavlja ozadje tresočke, sem poškropila z belo in temnejšo modro barvo. Del dna sem maskirala in posula z reliefnim prahom, ki zelo spominja na pesek in ga največkrat uporabljam prav v ta namen.


Na ozadje sem zalepila tri ribe, dve korali in zlato sidro. Medtem ko je na prvi fotografiji lepo videti dno, zadnja fotografija prikazuje, kako je v morju, ko se stvari poležejo ... sidro komaj kuka iz podlage. Mogoče sem malo preveč napolnila to tresočko ...  večinoma z 2-milimetrskimi perlicami. Skozi brezbarvne se lepo vidi, uporabila pa sem še nekaj zlatih in pisanih s kovinskim leskom, luskic pa sem tudi dodala prgišče. Nekaj perlic sem zalepila na podlago - brezbarvne okrog ribic, zlate pa na peščeno dno.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); ostanki belega papirja
BARVE/INKS
VersaMark; Distress Ink (Faded Jeans; Mustard Seed); Izink (Jasmine); Ranger Distress embossing powder (Old paper) 
DODATKI/ACCESSORIES
steklene perlice, luskice
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Nellie Snellen (Photo frames); JoyCrafts (Sea animals); Taylored Expressions (Build a scene - Underwater)

14 komentarjev:

Tina's Crop Shop pravi ...

What a fun card! Your water scene is gorgeous! Thanks so much for joining us at Stamp, Ink, Paper for our shaker card challenge!

Karren pravi ...

This is fabulous! Wonderful underwater scene! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at City Crafter, good luck!!! Amy DT

Julie B pravi ...

What a fun shaker card or as Google translate says, a tremble!
Thanks for sharing your aquatic scene with us at Card4Guyz.:)

Carolyn Lindenmayer pravi ...

I love your underwater scene. Great idea for a shaker card. Thanks so much for joining us this week at Stamp Ink Paper. Carolyn xx

Cazro pravi ...

A super underwater scene. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Guyz. Caz. DT.

JanR pravi ...

Great card! Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Jane pravi ...

So much going on inside that frame! Loving all the vivid colours. Thanks for playing at AAA Cards.

Tracie Pond pravi ...

So fun and filled with cheerful colors. Thank you for sharing with us at AAA Cards. =) Tracie

Craft-E-Place pravi ...

A busy fun picture in fabulous colours. Thanks for playing along at AAA Cards

Felix the Crafty Cat pravi ...

Such a gorgeous card. Thanks for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela xXx

J pravi ...

What a pretty card - thank you for sharing it with us in my challenge at Crafty Cardmakers this time.

Jackie

Jackie C pravi ...

Such a pretty card! Wow, great work, well done and good luck!
Hugs, Jackie
Digistamps4Joy.DT
Member

Jan☺ pravi ...

I find shaker cards such a challenge, but you did a great card! Thank you for joining in at Sognando Scrap's Aria di Mare" July challenge

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022