nedelja, 1. julij 2018

Feeling Sketchy: V vsakem cvetu je nekaj čarobnega

Počitnice! Skoraj, še nekaj službenih obveznosti me še čaka prihodnji teden. Ena je prav prijetna - seminar v Benetkah.

Nov mesec prinaša nov navdih na nov izziv Feeling Sketchy.  Vsem se zahvaljujem za sodelovanje v naših izzivih. Vsake izmed vas sem vesela.


 Voščilnico sem izdelala po spodnji skici.





Tokratni sponzor izziva je Star Stampz. Jaz sem uporabila štampiljko Spring Bumble Bee.



Fotografija osebe Andreja Lampe.

Izdelala sem dokaj klasično voščilnico. Na podlago sem prilepila pravokotnik vzorčastega papirja, čez tega sem zalepila trak s satovjem in na vrh še akvarelni pravokotnik z voščilom in čmrljo vilo. Trak sem pobarvala z Izink tuši ter nato senčila z Distress Inki; digitalno štampiljko sem pobarvala s Copic markerji, preden sem odtisnila voščilo sem podlago prebarvala z rumenim in modrim Distress Inkom v akvarelni tehniki.


Preden sem zalepila manjši pravokotnik na podlago s tanjšimi 3D blazinicami, sem zadaj s trakom pritrdila kartonček (uporabila sem odrezek kazalke) ter tako ustvarila interaktivno voščilnico. In kaj se skriva v ozadju? Droben metuljček.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Star Stampz (Spring Bumble Bee); Art Butik (Rojstni dan); My Favorite Things (Sweet forest animals)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); American Crafts (Family Tree); ostanki belega papirja
BARVE/INKS
Distress Ink (Mustard Seeds; Faded Jeans; Wild Honey); Izink (Mimosa; Bamboo); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
vrvica; kovinska čebela
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Photo frames); Craft Concepts embossing folder (Hexagon Illusion); Spellbinders (Creative page tabs); tiskalnik Epson L800

14 komentarjev:

Darlene pravi ...

So cute! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Butterflies’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Amelia Breytenbach pravi ...

Such a pretty card! Lovely image and great detailing. Thanks for sharing with us at Double "D" Challenge.
Amelia (Double "D" Challenge Design Team)

Kathy Krug pravi ...

Such a cute card. Thanks for sharing it with us at Double D Challenge Blog. We hope to see more of your designs in future challenges.
Kathy
DD DT

Wanda Cullen pravi ...

Very sweet summertime scene! Thanks so much for joining us at Color Throwdown!

Craft buddy pravi ...

Lovely image and colouring, I love how you used that embossed strip with the papers and image. Great combination of challenges. Thanks for joining us at Moving Along with the Times x Jessie

Vickie Z pravi ...

Fun use of the sketch and colors!! Sweet image. So happy you joined us at CTD!!

Siv pravi ...

Such a cute card! Thanks for joining Polkadoodle Crafting Challenge - and good luck :)
Siv DT

Vicki Dutcher pravi ...

Cute use of the sketch - the bee fairy is sweet. Thanks for joining in at JUGS

Denise Goeldner pravi ...

Wonderful card. Thanks for joining us at Lil Patch of Crafty Friends, good luck and hope to see you again.
Denise (Owner of LPOCF)

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Lil Patch, good luck!!! Amy DT

Carole J pravi ...

Such a sweet card. Love your take on the sketch and the the wonderfully coloured image with perfectly co-ordinating papers. Gorgeous! Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” July Challenge. Good Luck and hope to see you again next month!
Carole x DT

La Papera Gialla pravi ...

Thanks for joining us at CraftyHazenlunt's Patterned Paper Challenge for July and good luck!
Monica - DT

VEANA R. pravi ...

Čudovita voščilnica, ki je osvojila moje srce! Luštna čebelica, ki prinaša želje in tvoje barve so enkratne!
Hvala, ker sodeluješ na našem Izzivu Card Mania Challenge. Naj se te sreča dotakne...
Objem, Veana R.
https://veanar1.blogspot.com/

Teresa pravi ...

Very cute! Thankyou for entering the Country View Challenges In The Summer Garden Challenge. Good luck and hope to see you again. Teresa DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022