nedelja, 10. junij 2018

Dnevnik: Kolo, rože in barve

Začela sem nov dnevnik. Potrudila se bom, da bom v ta dnevnik predvsem risala.

Pred kratkim je sin gledal oddajo, v kateri so morali ljude narisati kolo. Nato so po njihovih skicah izdelali kolesa. Redki so ustvarili uporabno različico. Tako sem se preizkusila v risanju kolesa tudi sama ... priznam, sem imela fotografijo pred sabo.

Life is not made from desires but by the actions of every one of us.

Najprej sem s svinčnikom zarisala kolo, nato sem ga pobarvala. Uporabila sem predvsem Izink tuše. Ko se je barva na kolesu posušila, sem se lotila ozadja, ki sem ga pobarvala z barvami v gelu. Ker so Izink tuši trajni in prekrivni, ko se enkrat posušijo, lahko brez skrbi barvo z gelom razmazala z mokrim čopičem med naperami. Srebrne napere so prišle na površje. Tik preden sem se lotila pisanja, sem podlago poškropila z belim Izink tušem.


Pustila sem, da se vse dobro posuši. V tem času sem izrezala cvetje in listje. Ko je bila podlaga zares suha, sem v košarico razporedila cvetje in ga prilepila.  Nazadnje mi je ostala še misel. Prihodnjič moram malo bolj enakomerno nanesti gesso na podlago, saj sem imela zaradi neravne podlage kar nekaj težav pri pisanju, kar pa se na zapisu še kako vidi. Pisala pa sem s kaligrafskim pisalom in tušem.

Življenje ni narejeno iz želja, temveč iz dejanj vsakogar izmed nas.
Paolo Coelho
Več strani iz dnevnika najdete TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
/
PAPIR/PAPER
stara knjiga; ostanki belega papirja
BARVE/INKS
Distress Ink (Dusty Concord); Izink (Tomato; Silver; Jasmine); Leon barvice z gelom (oranžna, vijolična); 
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Okrasimo s cvetjem); Memory Box (Small Marianna vine outline); JoyCrafts (Garden); X-Cut (Glorious Gerbera); Marianne Design (Flower garden); Rayher (Pomladni venček); William Mitchell (Calligraphy)

12 komentarjev:

Robyn Oliver pravi ...

Oh I really love this journal page, wow, Beautiful

Andrea Ockey Parr pravi ...

This is absolutely gorgeous! The colors are fantastic and I especially liked the placement of the bicycle and how you see just the top and front part of the bike. I also love how you made a dimensional flower bouquet. The lettering you did is stunning, too. Thank you so much for sharing your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

AndrejaM pravi ...

S tem tvojim kolesom pa bi se kar takoj odpeljala na izlet. noto dobre barve si uporabila. in tudi na cvetke nisi pozabila. Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici.

Susan Powell pravi ...

I love everything about this layout! The colors, the bike a little bit off the page - looks like it's moving into the page - the flowers, it's all great! Thanks so much for joining us this week at The Card Concept.

Kate pravi ...

Beautiful!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper

tilly pravi ...

I love the bright colours, thanks for sharing at Crafty catz challenge and hope to see you again
Tilly

Aunty Sue pravi ...

Great card and so pleased you shared this with us at Crafty Catz

Andreja pravi ...

Všeč mi je tvoja nova stran ... Luštna in poučna je :-)) Kot celota pa krasno sestavljena.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Čudovito, kako všeč mi je, da si narisano kombinirala z izrezanimi rožami. Top.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Judy V pravi ...

Beautiful creation! Love your colors! Thanks for sharing with us at Crafty Gals Corner!

Gemma Hynes pravi ...

Lovely journal page, thank you for joining the challenge on the Love to Create blog.

Craftyfield pravi ...

Great page, thanks for joining us at Country View Challenges this month.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022