ponedeljek, 25. junij 2018

Dnevnik: Napake, poskusi in napredek

Deževno vreme prav kliče k ustvarjanju (mogoče bi moralo bolj k pospravljanju, a glas domišljije vsakič preglasi glas praktičnosti).


 Medtem ko se je gesso na ozadju sušil, sem izrezala okvir in globus. Ugotovila sem, da je Sizzixov globus obrnjen narobe. Pravilen vzorec dobimo na stranici, ki je obrnjena proč od šablone. Oboje sem pobarvala z Izink tuši.

Despite the MISTAKES I make and my slow PROGRESS,
I'm still ahead of the people that never TRIED.
 Eno napako sem naredila med pisanjem: besedilo sem najprej napisala s svinčnikom, ko sem prišla do besed, ki sem jih odtisnila, sem to tudi storila, tako da sem na koncu morala čez ročno zapisano besedilo še s tušem ... nazadnje sem izbrala markerje, vendar nisem počakala, da se odtisi dodobra posušijo in tako sem predvsem besedo "NAPAKE", konkretno razmazala. Zmazek sem rešila z alkoholom in vatirano palčko za ušesa. Poleg tega sem slepo prepisala besedilo in šele ko sem ga ponovno prebrala, sem ugotovila, da sta bili dve vejici preveč (ponavadi manjkajo). Z belo akrilno barvo sem težavo zelo hitro odpravila, da se skoraj ne vidi.


Ozadje sem najprej poškropila z rdečim alkoholnim razpršilom, ki da lep rožnat odtenek. Za zeleno sem dodala Izink tuš. Podlago, čez katero sem prilepila kroglo globusa, sem uporabila siv in vijoličen Distress Ink, saj sem za določene predele krogle dala tanjše 3D blazinice in je "kopno" malo dvignjeno. Globus sem najprej pritrdila na okvir, nato še na papir. Letalo sem odtisnila direktno na podlago, prav tako zvezde, medtem ko sem jadrnico najprej odtisnila na kos odpadnega papirja, šele nato na podlago. Okoli ladje in letala sem uporabila tudi akvarelne barvice, da sem ojačala kontrast. Nazadnje sem še nekaj detaljov pobarvala z zelenim Izink tušem. Na fotografijah me moti oranžni del, saj v resnici ni tako oranžen, je bolj v barvi breskve (oranžno sem mešala z rožnato).


Ostale strani iz tega dnevnika so TUKAJ. Strani prejšnjih dnevnikov pa TUKAJ.

Stran iz dnevnika prijavljam na naslednje izzive:






UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Aladine (Neon alpha); Lawn Fawn (Happy 4th); Cathie Shuttleworth (Bon Voyage)
PAPIR/PAPER
stara knjiga; Max Bringmann KG (ostanki papirja)
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Stormy Sky; Wilted Violet); Izink (Geranium;  Bamboo; Orchid; Safran); vodene barvice Mondaluz Koh-I-Noor Hardtmuth (rdeča, svetlozelena); Sakura Micron (0,1; 0,8 mm); Sharpie white; 
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Kvadrati s šivi);  Sizzix (Vintage Globe)

9 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

Zanimivo si ustvarjala - všeč so mi barve in seveda napis. Mix tehnika ti gre res dobro od rok, jaz se kaj takega raje sploh ne lotim...

Imke pravi ...

Wonderful Art Journal Page - LOVE the colors. Thanks for joining us @ Little Red Wagon this week. Great project for our Travel Challenge.

Hope to see you back again soon !

Imke ~ MY CRAFTY PLACE

Tracy Freeman pravi ...

So fun, love the bright colours you have used.
Thanks for sharing with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge blog.
Have a great day :)

Carolynn Sander pravi ...

What a beautiful journal page! Love the colours! Thank you so much for joining in with us this week over at TGIF Challenges!💖

Heather pravi ...

Very pretty! Love the colors and the dimension on the globe! Thanks for playing with Jo's Scrap Shack.

Dawn pravi ...

Just stunning. I love all the bright colours you have used. Thanks for joining in at Daring Cardmakers. x

Lori pravi ...

This is such a pretty card! Thanks so much for sharing with us at Use Your Stuff! -Lori DT

Moongirl pravi ...

Such a cool spread! Thanks for playing with CSI!

Debbi Tehrani pravi ...

Beautiful work! So happy and colorful! So happy to have you playing with us at CSI!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022