nedelja, 2. julij 2017

Pošiljam ti pozdrave

Voščilnica je nastala kar tako ... ideja, ki se mi je porodila v glavi, mi je bila všeč in sem jo izdelala. Lahko bi rekli, da je voščilnica zame ...

Nimaš rojstnega dne, ni posebne priložnosti, je pa dan, ko mislim nate!

Najprej sem izrezala oglat pravokotnik, na katerega sem odtisnila voščilo. Uporabila sem bel embosing, ki sem ga senčila z Distress Inki: Broken China in Tumbled Glass. Želela sem, da spominja na nebo, zato je bilo senčenje neenakomerno. Za ozadje sem namesto papirja uporabila barvo. Izink tuš sem razmazala po podlagi ... v bistvu sem pustila, da je barva šla svojo pot, samo malo sem jo usmerjala z nagibanjem papirja. Nazadnje sem dodala še trakec in preden sem vse zalepila na svoje mesto, sem odtisnila še letalce iz papirja ... ki se je odtrgalo iz modrega neba, da ponese svoje voščilo naprej.


Sicer sem si zadevo z letalcem malo drugače zamislila, bilo naj bi na kartončku z voščilom, vendar bi morala uporabiti večji kartonček ali pa manjše voščilo ... vendar mi je tudi tako všeč.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Lawn Fawn (Flying by); Mavelu (Misli)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass; Broken China; Picked Raspberry); Izink (Bamboo); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI

REZALNE ŠABLONE/
DIES
Mavelu (Banner); Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Nellie Snellen (Straight rectangle 2)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

14 komentarjev:

Joyce pravi ...

Such a lovely card--thanks so much for playing along at CASology this week.

Amy O pravi ...

This is so clean and pretty! I love the watercoloring look. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

Jen Timko pravi ...

This is really lovely! That paper airplane is such a great little touch. So glad you joined us this week at FMS!

Jane pravi ...

Gorgeous card and I love that little aeroplane tucked into the corner. Thanks for playing at AAA Cards.

Tracie Pond pravi ...

Beautiful colors. Love your background of the sentiment panel. Thank you for sharing with us at AAA Cards.

Angie pravi ...

Beautiful card. Thank you for joining us at Jo’s Funday Friday Challenge . Good luck with your entry.
Angie - DT

LucieGCards pravi ...

What a pretty card! I love the colour combo that you chose! May I ask, what does the sentiment mean in English? I tried to translate it online, but wasn't very successful! Thanks for playing along with us at AAA Cards!

(AJ) ArtJypsy pravi ...

Cute. Love this idea and the CAS approach. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JSS

Ceal pravi ...

Fabulous card! unique design with the airplane in the corner. thanks for joining us at AAA Cards!

Andreja pravi ...

Luštna in zanimiva :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Fino, da si naredila voščilnico zase. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFTalnici.

Goga pravi ...

Čudovita je, napis pa prav poseben in všečen.
Hvala, da si z nami v Craft-alnici. Lp Lili

Kellie 0:) pravi ...

Lovely. TFS and joining us at Jo's Scrap Shack for Funday Friday.

Hazel Agnew pravi ...

Such careful watercolouring. Beautifully created. Thanks for joining in with us at Country View Crafts.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022