ponedeljek, 3. julij 2017

Kljunčkova knjiga: O popolnosti

Na koncu tega pacanja moram fotogafirati še roke ... še dobro, da sem danes po kosilu jaz pomila posodo ... imam pa že nove packe. Tokrat sem navdih dobila pri Elisabeth Price.

Ni ti treba biti popoln, k POPOLNOSTI moraš le stremeti. 

Za podlago sem uporabila barvice v gelu iz Hofferja: modro in rdečo. Nato sem rdečo še malo poudarila z Izink tušem. Sledilo je štempljanje z belo barvo: uporabila sem dve različni štampiljki za ozadje, obe Hero Arts. Belo barvo sem še dodatno poudarila z belim reliefnim prahom, ki sem ga posula čez celotno knjigo takoj po štempljanju. Tako je bela postala zares bela.


Ko se je stran posušila, sem vzela iglo in nit ter se lotila šivanja. Tako sem ustvarila okvir, ki obkroža besedilo. Preden pa sem začela štempljati besedilo, sem znotraj okvirja premazala tanko plast Gessa.

Uporabila sem dve vrsti šampiljk, katerih ne vem proizvajalca. Večje sem kupila leta nazaj v Angliji, manjše pa sem kupila že rabljene brez originalne embalaže. V glavnem oba kompleta mi dobro služita ... moram jih večkrat uporabiti. Nazadnje sem še dodala okraske. Serijo različno velikih zvezdic. Odločila sem se za črno barvo, da sem povezala okvir besedilo in okraske z isto nevtralno barvo.

Vse objave knjige za sina najdete TUKAJ.

Stran iz knjige prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hero arts (Pinestripes; Life of the party dots); 
PAPIR/PAPER
stara knjiga; domača zaloga papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; Izink (Jasmine; Tomato); Leon barvice z gelom; Sakura Gelly Roll (White); Whispers embossing powder (White); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; Najlepši par (Zvezdica); Nellie Snellen (Stars)

8 komentarjev:

Puppy Kisses and Paper Dreams pravi ...

I love all the texture, layers, and details! The black wool sewed frame is amazing! Thanks so much for sharing your project with us at Cardz 4 Galz! -Chris, DT

Leigh Penner pravi ...

Great cards and take on the inspiration photo!

HeatherB pravi ...

Wow! Great job! Love it. Thanks for playing along with us at The Crafter's Cafe Challenge Blog!

Julie B pravi ...

Neat idea to use the black twine, it gives a really crisp finish.
Thanks for joining in at Cardz4Galz. :)

Marisa Gunn pravi ...

What a colorful project! Love how you used the inspiration piece to create from. Thanks for playing along with TGIF Challenges.

Sammy pravi ...

This is really fab! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

cass pravi ...

Wonderful project. Thank you for entering your wonderful creation at The Crafter's Cafe this fortnight for our "Use Wool" challenge.

Beverley pravi ...

Great project. Thanks for joining in this months 'Anything Goes' challenge over at Crafty Calendar.
Hugs
Bev x

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022