nedelja, 14. april 2013

Voščilnica na gumb

Tokrat me je prevzela skica na Mojo Monday, zato sem pohitela, da sem še danes izdelala tole voščilnico.

Najprej sem izdelala moder kartonček, ki sem ga položila na mesto ter poštempljala voščilo tako, da črki j visita čez rob. Kartonček (tag) sem izdelala tako, da sem bel 160-gramski papir senčila z oranžnim črnilom za senčenje. Dodala sem mu še moder trak, ki sem ga pritrdila kar s spenjačem ter gumb. Zadaj sem kar prostoročno narisala tri puščice.

Pri lepljenju modrega kartončka na svoje mesto (uporabila sem 3D blazinice), sem morala paziti, da se napis ujema s preostankom črk na beli podlagi.

 

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Vladka (Rojstni dan)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja
BARVE
VersaFine (Majestic Blue); Distress Ink (Spiced marmalade); Sakura Micron (0,5 mm)
DODATKI
trak; gumb
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Avery Elle (Rounded rectangles); Spellbinders (Standard circles LG)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot; We R Memory Keepers (Crop-A-Dile Corner Chomper 1/4); tiskalnik Epson L800; Fuse; Bind it-all;

8 komentarjev:

Mojca pravi ...

Ta in prejšnja sta zelo luštni. Lepo sončno nedeljeo ti želim. lp

Vladuška pravi ...

o, vidim da si bila čisto v papirčkanju in ustvarjanju te dni. Zanimivo si to naredila z napisom in postavitvijo.

Vicki Dutcher pravi ...

Beautiful use of the technique! Thanks for joining in with JUGS!

Marisa pravi ...

Love blue and orange together adn you have used the technique well. Thanks for joining us at JUGS this week :)

Janja pravi ...

Krasna postavitev. Zelo mi je všeč. Lp

Jill pravi ...

gorgeous creation hun thanks so much for joining us at PTW hugs Jill xx

Veronica Z pravi ...

Your card is fantastic! Thank you for playing along with The Play Date Cafe!

Cornelia (fun stamping) pravi ...

Love your card - unique design!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022