ponedeljek, 14. februar 2011

Za valentinovo

Za nas v hiši je valentinovo že dobra tri desetletja prav poseben dan. Čeprav smo preko italijanske televizije že takrat poznali valentinovo in njegovo komercialno plat, ga nismo praznovali zaradi tega, ampak zato ker moja sestrica praznuje rojstni dan.

Leta so tekla in iz dojenčka je zrastel deklič in nato ženska, obe sva odrasli in najina sestrska ljubezen prav tako.

Spodnji figurici sem izdelala kot prispodobi dveh oseb, ki mi poleg staršev pomenita največ: moja sestra in moj sin. Rdeča kroglica predstavlja srce.

6 komentarjev:

Simona pravi ...

Izvirno in zelo, zelo toplo. Iz obeh izdelkov prav veje ljubezen.

Helena pravi ...

Zanimiva ideja in lepo izvedeno.

Andreja pravi ...

Zelo zelo lepo in domiselno :-))

moi pravi ...

Krasno!

Vladuška pravi ...

Dobr aideja in lepo izpeljan projekt.

ankh pravi ...

O, kolk lepo!!!!!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022