torek, 22. februar 2011

Fantek in punčka sta dobila svoje žicožverce

Ko sem ustvarila fantka in punčko, sem takoj naročila večjo količino žice (ki pa še ni v mojih rokah). Priznam, v žičkanju prav uživam. Porabila sem še zadnji konec žice, ki jo imam še iz konca srednje šole oz. prvega leta faksa. Kupila sem jo, da sem vanjo ovila en zanimiv kamen, ki sem ga pobrala pri morju ... niti ne vem več kje?! Seveda sem naredila še par obeskov za najboljše prijateljice ... manjše koščke sem porabila za čisto vsakdanje stvari. S preostalim pa sem ustvarila vse, v današnji objavi. Slonček je v bistvu manjši, kot sem si ga predstavljala, a nisem imela več žice.
Na soncu
V senci

V bistvu se je začelo, ker je kljunček želel ovco ... potem sem mu predlagala ovna, še prej pa naredila fantka in punčko. Danes sem tem žičkarijam dala dokončno obliko ... nataknila sem jim obroče za ključe. Razen slonu, ker je premajhen.

Tik pred zdajci prijavljam OVNA, KRAVICO IN SLONČKA na izziv pri Craftalnici.

2 komentarja:

Janja pravi ...

Ne morem verjeti, kaj vse ustvarjaš z žico! Čudovito!!!

BojaMoja pravi ...

ooooo ♥ ♥ ♥ kuuul :)) prav posrečeni so tile žičkoti :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022