torek, 29. junij 2010

Opalni tris

Končno je prišlo poletje, tisto pravo, da lahko končno oblečem lahke cunjice. K temu pa sodi tudi ustrezen nakit. Takole. Včeraj zvečer, ko sem izbrala oblačila za danes, sem ugotovila, da v vijolčnih tonih nimam nobenega nakita. Spomnila sem se ogromnih opalnih "kovancev", ki sem jih naročila pri Frogwillu, brez da bi dodobra pomislila na njihovo pravo velikost. So lepi, a cel niz kovancev je izrazito preveč.

Najprej sem izdelala uhane in obesek. Preprosto in zelo všečno. En opal, en opalni svarovski in nekaj drobnih perlic v pastelno vijolčnem tonu.



Malce se je zapletlo pri izdelavi zapestnice. Ti "opalčki" so tudi kar težki in kombinacija "5 v vrsto" deluje glomazno in težko. Loki iz jeklene žičke se kar ravnajo pod težo kamenja. Vseeno sem si OPALNI TRIS nadela za v službo. Moram reči, da je bil nakit opažen. Vsi so pohvalili vse tri kose nakita. Marsikdaj sploh ne opazijo, da sem izdelala kaj novega.

Ni mi dalo miru. PET V VRSTO je zame preveč, zato sem takoj po prihodu iz službe domov izdelala novo zapestnico iz spominske žice, enega opala, dveh vrst lila perl in svarovskih v opalni barvi. Ta druga pa se mi zdi nekam prazna.





Še vedno nisem zadovoljna z rezultatom, a sem odnehala, ker se je Kljunček zbudil, ko sem nizala še zadnje perle in povezovala celoto skupaj.

KAJ PREDLAGATE PA VI?

5 komentarjev:

Teja pravi ...

Meni osebno je kompletek zelo všeč in prva zapestnica mi je zelo všeč. Morda bi naredila ravno takšno, le da bi bil gor samo tretji kamenček, 1., 2., 4. in 5. pa ne bi bilo.

Teja pravi ...

Upam, da razumeš, kaj sem mislila. Če ne, ti bom pa narisala pa poslala (:

MA-MI pravi ...

Ja, Teya, sem razumela. Srednji ostane, pri ostalih prepletam le tanko vrvico skupaj, namesto velikih opalov bom uporabila manjše kroglice iz žada, ki so belkaste barve in gredo lepo zraven. Sicer dvomim, da bom lahko skozi 2,2 mm perlice vtaknila dve žički.
Objavim, takoj ko bo izdelano!

Jerneja pravi ...

krasen kompletek..

DidiArt pravi ...

o tudi pet v vrsto je gotovo izziv, a tistega drugega sem pa jaz videla v živo ...

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022