sobota, 26. september 2009

Kako narediti voščilnico v desetih minutah

Plan za vikend ... s prijateljicami gremo na sladoled ... tokrat nas je spravila skupaj M. Kako prijeten okus ima sladoled, ki ga jem s prijateljicami ob klepetu. Je ta sladoled kaj posebnega, niti ne ... predvsem lepa embalaža ... kaj pa družba - TO PA!

Kako prijetno pričakovanje, sobotno čiščenje je minilo hitreje ob misli, da se spet dobimo, poklepetamo ... smo res pisana druščina ... različne, ampak smo se skozi leta študija našle skupaj in od takrat bogatimo druga drugo s svojim (drugačnim) pogledom na svet.

Potem pa telefonski klic ... bila je P. ... "saj nas tokrat M. vabi še za rojstni dan" ... v glavi mi je zabliskalo in zazvonilo, saj res, rojstnega dneva od M. še nismo uradno praznovale skupaj!!!! Rojstni dan je imela že sredi poletja, zato mi je šlo iz glave. Kaj pa zdaj ... spodobilo bi se, da naredim vsaj eno voščilnico. Bi mogoče prišla v poštev katera od že narejenih. Ne! M. jo je najbrž že videla pa tudi zasluži si voščilnico, ki je narejena samo zanjo!

Pa sem se lotila dela ... in nastalo je tole:


Osnova je rdeč kartonček iz Lidla, na katerega sem prilepila nekakšen plastičen kartonček, ki sem ga dobila tisti dan. N., hvala za te kartončke, s hroščkom postanejo nekaj posebnega. Plastična folija (kot nekakšen furnir za pohištvo) se je sicer malo ukrivila, ko pa sem jo zalepila na kartonček, je dobila prvotno obliko. Motiv sem poudarila z rdečo voščenko.
Ker v naglici nisem bila pozorna na dimenzijo voščilnice, sem morala narediti še ovojnico. Naredila sem jo iz navadnega 80-gramskega papirja, ki sem ga pohroščkala z istim motivom. Za konec sem še prilepila rdečo rožico. Rdeče-bela kombinacija! Ne vem zakaj, ampak M. povezujem z rdečo barvo ...

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022