nedelja, 14. junij 2009

Čestitkarski izzivi 3-5

Presegam samo sebe! Sprejela sem tedenski izziv ... čeprav z objavo zamujam. Vseeno hočem začeto dokončati!
Navdih za izziv 365 Cards - Day 105 je bila pesem Jasona Mraza - Rainbow Connection.


Why are there so many songs about rainbows
and whats on the other side
rainbows are visions, but only illusions
rainbows have nothing to hide ...

Kaj pričakujem na drugi strani mavrice? Zaklad? Ja, topel dom in ljubečo družino ... največji zaklad! Tako je nastala preprosta voščilnica z malce predelano fotografijo domačega kraja z mavrico. Moj dom.


Motiv Day 104 je bila TRAVA. Torej je bilo potrebno na voščilnici uporabiti motiv trave ... Najprej sem pomislila, da bi uporabila 6-peresno deteljico, ki sem jo našla pred dvema dnevoma, a ni bilo prave ideje. Zato sem raje izbrala stilizirano obliko trave, saj štampiljke s travo nimam (in je tudi ne rabim).


Potem sem izvedela, da je Kljunčkova babica v bolnici in na hitro je bilo treba narediti čestitko za čimprejšnje okrevanje (ki je vsebovala 8-zobi nasmešek Tamalega). Vendar zamisel z "lesenim" okvirjem ni bila izpiljena do konca in nisem bila popolnoma zadovoljna s tole čestitko. Sploh na fotografiji deluje dolgočasno!

Preblisk sem doživela, ko sem na Whimsy Stamps Challenges našla zanimivo predlogo. Spodnja voščilnica mi je bolj všeč. Valovit karton naravne barve sem malo pretlačila (slučajno sem ga povozila s pisarniškim stolom, zanimiv efekt poskusite še vi) in pobarvala z vodenkami. Okvir je natisnjen na fotopapir, na navaden zelen papir so s črnim gel pisalom narisane bilke trave. Upam, da ste sonček prepoznali ... je moje delo! Privezan je z rafijo.

Najtežji izziv je bil Day 102, kombinacija treh izzivov - enega marčevskega, enega aprilskega in enega majskega. Sicer sem ugotovila, da sem začela narobe - najprej izbrala motiv in potem iskala ustrezno predlogo oz. ostalo ... bolje bi bilo začeti z načrtom za voščilnico in na to določiti še barve oz. motiv ter druge pritekline ... sem se kar namučila!

Najprej sem iz Day 86 izbrala motiv, GROZDJE, nato sem iz Day 41 pobrala 5 ROŽIC in iz Day 6 še BLEŠČICE. Motiv grozdja je iz serviete, podlaga je natisnjen papir na črte v pastelnih tonih, ki sem ga okrasila s srebrnim gel pisalom ter z "Liquid Pearls - White Opal", ki na papirju ustvarja relief. Na grozdu se sveti 5 bleščečih rožic, vitice so narejene z zelenimi bleščicami.


Še zanimivost: ena od sodelujočih, Maz, je skombinirala kar 12 preteklih izzivov!

3 komentarji:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Zanimivo. Super si speljala to travco. :)
Lp, Nataša.

MA-MI pravi ...

Hvala, s to ta drugo sem tudi jaz zadovoljna!

~Denise Lynn~ pravi ...

Beautiful creation! Love how you used this sketch, thanks for joining Whimsy Challenges. :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022