torek, 31. julij 2018

Topel objem simpatičnega krokodilčka


Najprej sem pripravila podlago, kjer sem bolj desno spodaj zarezala odprtino. Nato sem podlago in zgornji kartonček namakala v Izink tušu razredčenem z vodo. Sušilo se je kar nekaj časa ... nato še ravnalo pod utežjo ...

Medtem sem pripravila vse ostalo: črnobel trak, hibiskusov cvet ter krokodilčka. Ponovno sem pobrskala po že pripravljenih izrezkih in našla velik naluknjan list ter enega iz pergamentnega papirja. List sem pobarvala s Copic markerji isto kot krokodilčka. Hibiskusov cvet sem najprej toplotno embosirala, nato pobarvala z rdečimi odtenki Distress Inkov in rumenim Izinkom.


Vse je bilo že pripravljeno, a list se še ni poravnal, zato sem morala čakati še dlje ... pod utežjo je podlaga preživela ves podaljšan vikend.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Aladine (Jungle); Ustvarjalni dotik (Želimo ti novo leto)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Max Bringmann KG; pergamentni papir; ostanki belega papirja
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; Distress Ink (Barn Door; Aged Mahagony); Izink (Mimosa; Bamboo); Copic markers; Ranger embossing powder (Extra fine white) 
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi);  Mavelu (Okenček); Marianne Design (Leaves 3); JoyCrafts (Vintage flourishes Leaves 2); Sizzix (Baby animals)

11 komentarjev:

Wendy L pravi ...

Super card, thanks for joining us at MAWTT, xxx

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at 4CC, good luck!!! Amy DT

Chris pravi ...

Perfect CAS design, love the crocodile slider! Thanks for joining us at Sweet Stampin' this week.
Chris
x

Michelle N. pravi ...

Really cute slider-love the crocodile and the flower! Thanks for joining us at Kitty Bee Designs!

Anonimni pravi ...

All of the textures of ink, and the sliding alligator are fabulous! I just love this card - so fun. Thanks for playing along with the Paper Craft Crew challenge this week. ~Deborah

Poppyfield Card Crafts pravi ...

Cute and colourful slider card

Thank you for playing along with our Wild Animals Challenge at MAWTT

Happy crafting....

June/DT

Sandra pravi ...

What a fabulous card, love the crocodile with the sweet heart. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

Keti's Projects pravi ...

hihi, lušten krokodilček. Bo kar pohrustal tale cvet. V tej vročini bi se sicer bolj prilegel hladen objem ampak tudi toplih smo veseli. Hvala, ker si se nam pridružila tudi na Pile it On. Keti (DT)

Andreja pravi ...

Zelo mi je všeč tvoja preprosta in predvsem simpatična voščilnica :-)) Krasne barve si uporabila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

AndrejaM pravi ...

Čudovita CAS mojstrovina,in odlične barve! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Uff tole je pa eksplozija barve. Krokodilček pa sipatičnen.
Hvala, da si se nam pridružila v CAS izzivu Craft-alnice. LP Lili

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022