ponedeljek, 22. januar 2018

Vabim te na čaj ...

Medtem ko mi je bilo še tri leta nazaj nepojmljivo, da bi se odrekla kavi in jo zamenjala s čajem, se prav to dogaja. Zadnji dve leti vedno večkrat mi prija skodelica pravega čaja - zelenega ali indijskega.


Najprej sem izdelala zgornjo plast iz natur papirja z oknom. Nato sem se lotila ozadja: na košček akvarelnega papirja, ki je bil malo večji od okenca, sem odtisnila štampiljko s teksturo pletenine in jo nato posula z belim reliefnim prahom. Zatem sem vse skupaj pobarvala s svetlomodro akvarelno barvo z veliko vode, saj sem hotela zares pastelen odtenek. Prav tako sem pobarvala (z malo manj razredčeno) košček, iz katerega je nastal trak z voščilom. Oboje sem dala na radiator, da se posuši. Medtem sem se lotila skodelice.


Vedno znova ugotavljam, da nimam ustrezne štampiljke za skodelico, zato se največkrat ne lotevam tovrstnih izzivov. Tokrat pa sem imela malo več časa in sem skodelico narisala kar sama. Najprej sem jo skicirala s svinčnikom, nato sem jo zarisala s tankim črnim flomastrom. Nazadnje je sledilo še barvanje s Copic markerji. Odločila sem se za tople sive odtenke, ki se ujemajo z okvirjem voščilnice. Čisto na koncu sem dodala še nekaj prosojnih "kapljic". 


Pred časom sem v Teddiju kupila prozorne kapljice, ki pa jih nisem veliko uporabljala, saj so bile prevelike. Enkrat mi je padlo na misel, da bi jih zdrobila (uporabljam klešče in kuhinjsko krpo, v katero zavijem roko s kleščami, ker sicer koščki letijo na vse strani) in zapekla nove, manjše kapljice. Čeprav so nalomani koščki nepravilnih oblik, ko se stopijo v pečici (jaz jih pečem na 200 °C), dobijo pravilno okroglo obliko in so različnih velikosti. Ker imam vgrajen ventilator za hlajenje sprednje šipe, moram priznati, da je komaj vonjati plastiko, vseeno to rada počnem ob lepih dnevih, ko lahko po pečenju odprem okna in kuhinjo prezračim.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Mavelu (Čudovito praznovanje); Nellie Snellen (Knitted background)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); reciklirana embalaža
BARVE
Distress Ink (Tumbled Glass); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Sakura Micron (0,1 - 0,8 mm); Copic markerji (W5; W3; W1; W0)
DODATKI
prosojne kapljice
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Valoviti pravokotniki s šivi; Romantični okvirji); Mavelu (Banner)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

13 komentarjev:

Lisa H. pravi ...

so lovely. that little scalloped window for the coffee cup is too sweet. thanks for linking up to ctd.

Damjana pravi ...

Čudovita voščilnica. Zelo mi je všeč postavitev. Pozdravček. D.

Vicki pravi ...

Fantastic card! The background you created is amazing. Love the window. Thanks for joining the Double D, "Kitchen" Challenge.

Kirsty Vittetoe pravi ...

I love this, thanks for sharing with us at CCCB!

Darlene pravi ...

PERFECT! Love this design! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Kitchen is Where the Heart Is’ challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Lisa Mensing pravi ...

Great CAS card. Thanks for playing along at Casual Fridays Friday Challenge - More Coffee Please. DTM Lisa

Claire pravi ...

Great card, I love the peek-a-boo window and the muted colour tones x

Tina pravi ...

Krasna mi je...tako lepo si z malom motivom skodelice naredila tako bogato in toplo voščilnico.

Diane pravi ...

Super cute design!! Thank you for joining our challenge at Double D!
Diane DD DT {Nellies Nest}

Marcia pravi ...

Great texture and colors on your card. Thanks so much for playing along at the CAS-ual Fridays Challenge.

Jeanne J. pravi ...

Beautiful crisp clean die cuts to showcase that cuppa stamp! Love the kraft and blue !

Michelle Lupton pravi ...

I love this - great fusion of sketch and photo! Thanks for playing along with us at the Fusion Challenge :)

Brenda pravi ...

Gorgeous dies! Love your awesome card. Thanks so much for joining us at As You Like It Challenge!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022