nedelja, 28. januar 2018

Sneženi mož

Tokrat sem izdlala zimsko rojstnodnevno voščilnico. Uporabila sem novo šablono Cottage Cutz za snežaka.


Ker mi je zmanjkalo svetlo sivega debelejšega papirja, sem uporabila belega ter sem ga senčila s sivim Distress Inkom (Pumice Stone). Nato sem izrezala vse potrebno: kartonček za ozadje, snežaka trak z luknjicami iz pergamentnega papirja ...


Svetlo moder kartonček je bil malo dolgočasen, zato sem nanj odtisnila štampiljko za ozadje. Ker je pergamentni papir težko zalepiti, da se ne opazi in tudi ta washi trak, slabo lepi, sem se odločila, da uporabim kar spenjač. Se mi je zdela še najbolj čista rešitev. Snežaka sem pobarvala s Copic markerji. Preden sem dokončno vse zlepila skupaj, sem odtisnila še voščilo ter ga namestila na svoje mesto.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Čudovito praznovanje); Stampers Anonymous Tim Holtz (Pine needles)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); svetlo moder  in črn kartonček; pavs papir
BARVE/IN KS
Copic markerji; VersaMark; Distress Ink (Pumice Stone; Peacock Feathers); Ranger embossing powder (Extra Fine White)
DODATKI/ACCESSORIES
washi
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Cottage Cutz (Winter Snowman); Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Pika pri piki); Spellbinders (Labels 8); spenjač 

10 komentarjev:

Lori pravi ...

So sweet! Thanks for joining us for this week's Color Throwdown!

Wanda Cullen pravi ...

Such a sweet winter scene! Love the happy snowman and touch of vellum! Thanks for playing along with us at Color Throwdown!

Vickie Z pravi ...

Sweet snowman! Great use of the colors! So happy you joined us at CTD!

denise pravi ...

Such a cute snowman! Love these colors. Thank you for joining us at challenge up your life!

Kate pravi ...

Such an adorable card! The layers look fabulous on your sweet little snowman!

Thanks so much for joining us at Little Red Wagon this week!

Basslady pravi ...

what a lovely card!

thank you so much for playing along with us at alphabet challenges!

hugs and kisses from germany,
silvi xoxo

Cazro pravi ...

A super cute card. Thanks for sharing with us at Alphabet Challenges. Caz. DT.

Monica pravi ...


Resnično mi je všeč vaš snežak.
Zahvaljujemo se vam za sodelovanje pri našem izzivu na Scrapbookingitalia!

Debbie Mageed pravi ...

I love snowmen and yours is so adorable! Great colors and perfect details! Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters and hope you'll join us again soon.

Darlene pravi ...

OMG your snowman is so cute! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Dashing Through the Snow’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022