nedelja, 14. januar 2018

Sladek rojstni dan

Med novoletnimi počitnicami sem izkoristila deževno vreme, da sem preselila svoj ustvarjalni kotiček iz dnevne sobe v spalnico. Zdaj je sicer spalnica malo natrpana, vendar je vse veliko bolj pri roki v primerjavi z dnevno sobo. Prej sem neprestano tekala okrog ogromnega kavča, zdaj imam vse, kar potrebujem, na dosegu roke. Malo se še lovim, ker je zaradi drugačne razporeditve prostora skoraj vse zrcalno ... včasih se še ujamem, ko se najprej obrnem levo in šele nato desno. Malo razgibalnih vaj pa ne škodi. No, imam sicer še dve veliki škatli materiala za pospravit, ostalo pa že deluje. Tako zdaj več ustvarjam. In imam dnevno sobo pospravljeno!


Najprej sem z veliko pravokotno šablono izrezala tri pravokotnike. Enega sem malo zožala, drugega še bolj, tretjega pa pustila v standardni velikosti. Najmanjšega sem poštempljala z mafini. Uporabila sem bel reliefni prah, nato sem mafine pobarvala s Copic markerji. Odločila sem se za omejeno barvno lestvico, saj nisem hotela preveč kričečega kontrasta. Tudi okvir okrog papirja sem pobarvala s Copic markerjem. Na koncu sem še dodala bleščice Wink of Stella na zgornje dele mafinov ter na zastavico z voščilom. Aja, srednje velik kartonček sem pobarvala v belo z Izink tušem. 


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Cart-Us (Cupcakes); Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); reciklirana embalaža; domača zaloga papirja
BARVE
Copic markerji; VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Mavelu (Banner)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

12 komentarjev:

Darlene pravi ...

Beautiful creation! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘ATG Birthday/Anniversary’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Damjana pravi ...

Zelo lepa voščilnica. Kolački izgledajo prav slastni.

stampwithamyk pravi ...

Too cute! Sweet embossed treats on the background, great design! Thanks for joining us at Stamp Ink Paper, hope to see you again soon!

Jen Timko pravi ...

Oh how fun this is. What sweet little cupcakes and such pretty colors. So glad you joined us this week at FMS!

Amy O pravi ...

I love these adorable cupcakes! Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

inkypinkyboo pravi ...

Very pretty! Thanks for joining us in our week 2 Anything Goes challenge at <a href="https://polkadoodle.blogspot.co.uk/2018/01/week-2-12-jan-anything-goes.html>

Julie Odil pravi ...

That is a lot of cupcakes! Great stamping on this. Thanks for joining us this week at QKR Stampede. Julie, DT member

Sammy pravi ...

this is lovely. The colours really work well! Thank you for joining us at Sweet Stampin' this week. Sammy-x

creatingandsharingit.blogspot.com pravi ...

Simply lovely. Thank you for join the Polkadoodles Craft Challenge.

PaperPlotterLottas-CraftChaos pravi ...

Beautiful work.
Thank you so much for joining us at Polkadoodles Craft Challenge Anything Goes.
Hugs, Tina – DT
Polkadoodles Challenge

The Red Mullet Band pravi ...

Nice card!!!! I love it!!!!
Thanks for joining us!!!
Ana Isabel DT Coordinator at Corrosive Challenge blog.

Ines pravi ...

Beautiful card :) Thank you for participating in the Brown Sugar Challenge Blog

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022