četrtek, 27. julij 2017

Sladke misli o lubenici



Ker sem včeraj imela malo čas in tudi ni bilo prave vročine, sem iz predala vzela vodene barvice in se lotila risanja. Seveda sem izbrala preprost motiv - sočno lubenico.


Za podlago sem izbrala akvarelni papir. Najprej sem s svinčnikom komaj vidno začrtala krivuljo v obliki črke U, da sem dobila zunanjo obliko sadeža. Začela sem z rdečo: najprej sem podlago dobro namočila z vodo, nato sem uporabila rdečo barvo, ki se je zelo lepo razlila po podlagi. Postopek sem ponovila večkrat, dokler nisem dobila dovolj intenzivno rdeče barve, saj je bila na začetku bledo rožnata. Sledilo je barvanje zelenega olupka - uporabila sem rumeno in zeleno barvo, ki sem jo v tanki črti nanesla v obliki polmeseca.



Počakala sem, da so se barve posušile, da sem narisala semena, uporabila sem črno in rjavo barvo ter vmesni prostor pobarvala z zelo razredčeno rumeno barvo. Spodaj pa sem naredila podlago oz. senco, ki jo na podlagi naredi lubenica. Lubenico sem malomarno prekrila ter celoto poškropila z rumeno barvo.


 Sledilo je še eno sušenje preden sem narisala bele pikice na semenih ter besedi "Sladke misli".

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:





UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
/
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir
BARVE
Sakura Gelly Roll (White); Cretacolor 10 Aqua Brique 
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Sladke misli)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Big Shot

9 komentarjev:

Klara pravi ...

O kako sočna voščilnica!

Esther pravi ...

Fantastic! I love how artistic and personal this is - what a brilliant watercolour! Thanks so much for playing along with us at Less is More :)

Bobby pravi ...

What a delicious looking watermelon. Your watercoloring is wonderful. Thanks for sharing your card with us at Just Us Girls.

Nonni pravi ...

I love the depth you created with your water coloring, the shading looks fab! Fun, artsy card. Thanks for joining us at Less Is More!

Sue VanDeVusse pravi ...

That watercolored watermelon looks amazing! I love how you added the shadow below the melon, too! Gorgeous creation. Thanks for playing with us at JUGS!

Andreja pravi ...

joj kako sočna voščilnica .-) Zelo mi je všeč! Lepa lubenica.

Nonnie's Cards and Gifts pravi ...

Love this card. Thank you for submitting with DigiStamps4Joy. Vicki- DT

Kim Heggins pravi ...

Yummy card! Thank you so much for playing along with us at Happy Little Stampers.

Maria Giselle B. pravi ...

Love your free hand painting of the watermelon. Great job! Thanks for sharing your creation with us @ Incy Wincy Designs 1 Paper Layer Only Challenge. Good luck!-Maria Giselle B.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022