petek, 30. januar 2015

Mali letalec

Tokrat me je navdahnila skica Sketch Saturday, ki sem jo interpretirala po svoje.


Najprej jo morate "prevrniti" v levo. Okroglino na sredini predstavlja globus. Namesto zvezd sem uporabila malega letalca, napis na traku pa je na zmaju iz ostanka pergamentnega papirja.


Najprej sem izbrala papir za podlago - vzela sem enega izmed koščkov iz škatle večjih ostankov - glede na ta papir sem se odločila za barvno lestvico. Barvala sem s Copic markerji. Ustavilo se je pri napisu. Tako kot je na skici, se mi je zdelo preveč banalno in tudi neestetsko (ker sem skico obrnila, bi moral trak potekati od zgoraj navzdol). Zjutraj pa me je prešinilo - zmaj!


In tako sem naredila papirnatega zmaja - najbolj pa sem ponosna na vrvico. Želela sem drobne pentljice. Naredila sem jih s kvačko. Uporabila sem dvojno vrvico ter na nji naredila tri zaporedne začetne pentlje za kvačkanje. Na vsako sem dala kanček lepila, da ne bi razpadle, potem ko bi jih odstranila. Počakala sem, da se je lepilo vsaj malo posušilo ter vrvico položila na plastično podlago. Celotno površino sem premazala z lepilom Multi Medium Matte (čeprav bi Mekol prav tako dobro opravil svoje delo), lepo razporedila vrvico ter razširila pentlje in počakala, da se posuši. Preden sem zalepila na voščilnico, sem vse skupaj dala skozi hroščka. Uporabila sem A in 2 B podlagi.

Nazadnje sem vrvico zalepila na svoje mesto ter košček zmaja, na katerega sem z reliefnim prahom odtisnila kratek napis "zate".

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Penny Black (Fly Away); Ustvarjalni dotik (Zate); Free Stock Photos (Illustration of a globe)
PAPIR
Papermania Cards and envelopes (square - kraft); domača zaloga papirja; pergamentni papir
BARVE
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Vintage Photo); Copic markerjiVersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI
vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Spellbinders (Grand squares)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Cuttlebug; tiskalnik Epson L800

25 komentarjev:

Ne-Ja pravi ...

WAW - fenomenalna voščilnica in še boljša interpretacija skice. Všečkam na polno! :)

Rebecca Wong pravi ...

This is beautiful, thanks for joining Open-Minded Crafting Fun Challenge, good luck.
Rebecca, DT

moi pravi ...

Krasno si se znašla in mali letalec z občudovanjem gleda v globus, kam bi letel naslednjič ;)

Milnie pravi ...

This is such a cute card, I love the back ground stamp of the world globe :)
Thank you for joining the Open Minded Crafting Movie Inspiration Challenge and Good Luck!

Hugs,

Milnie DT

Sherry pravi ...

Love the globe .. Cute card Thanxx for playing at the Robyn's fetish challenge blog
Good luck
Sherry @robyns fetish Dt

Mojca pravi ...

Joj kako je cudovita! Res lepe rjave barve. Lp

Maarit at Violets Corner pravi ...

Simply gorgeous, love the card, thank you so much for playing with Sweet Stampin'.

Warm hugs
Maarit

Chris pravi ...

Fabulous card, lovely image and great design.
Thank you for sharing with us at Sweet Stampin'.
Chris
x

Zvonka pravi ...

Fantastična voščilnica, res mi je zelo všeč. Super ideja z globusom, pa zmaj, vrvica... in zelo lepo pobarvan motiv.

Andreja pravi ...

Čudovita je in zelo lepo si se lotila skice :-))
Všeč mi je eko ozadje in izrezan motiv!

Janja pravi ...

Zelo lepo je sestavljena. Z izbiro motivov in dodatkov si dosegla krasen izgled. Lp

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna je
in meni se zdi, da si zadela skico
super mali letalec
pozdravček Tamara

Hazel pravi ...

Thank you so much for joining my Craftyhazelnut's Patterned Paper January challenge with your lovely crafting - hope to see you again soon x

oldpunca pravi ...

Popolnoma navdušena sem nad tvojim malim letalcem. :-) Zelo domiselno si zavrtela skico. Vsi elementi so popolni. Zmaj z repom in napisom pa zmaga na celi fronti. :-)

Myndi pravi ...

Such a cute card!! I love the tie in to "Aviator"! And I love Leo DiCaprio! ;-)
Thanks for joining us at Open-Minded Crafting Fun!
Myndi, DT

Alex H. pravi ...

What a lovely card.. I like the old fashioned style! Thanks for joining us at Sketch Saturday!
;-) Alex H.

Barbara Bruder pravi ...

What a great card. That kite is so real looking. Thanks for joining us at the Craft-Dee BowZ challenge this month. Good luck and join us again soon. Hugs, Barbara

Dawn pravi ...

What an adorable card! I love the scene you've created!
Thanks for sharing with us at The Crafting Cafe for our January Lots Of Layers challenge!
Good Luck
Hugs
Dawn xx

Vladuška pravi ...

Krasna je in prav zgodbo govori. Ta motiv fanta in prisrčnega psa, ki se naslanja na fantiča je tako zelo lušn in super si skombinirala z globusom in zmajem. Pentlje pri zmaju so 1A.

Brenda pravi ...

I love the vintage feel, the sweet beautifully colored image! Thanks for joining us at Top Tip Tuesday!

AndreaNorris pravi ...

Such a cute card, he looks like he's deciding where to go :) Love your design. Thanks for joining us at TTCRD
Andrea x

Lynne pravi ...

Phenomenal card!!!! Love your kite and choice of colors!! Thanks for joining us at Open Minded Crafting Fun and good luck!!!!
Hugs,
Lynne, Open Minded Crafting Fun DT

Unknown pravi ...

Wonderful boys card and gorgeous colours! The image is super sweet and I love the globe! Thanks for joining Open-Minded Crafting Fun Challenge, Good Luck! Hope to see you back again soon.

Hanne, DT

NicoleDesigns pravi ...

Excellent job with this creation. Thank you for joining us for our "layers" challenge at The Paper Shelter... xo Nikki

Adrijana Knez pravi ...

Oblikovala in sestavila si prelepo voščilnico.
Všeč mi je izbor barv, saj izdelek deluje zelo nežno. Fantiček in njegov prijateljček pa sta zelo simpatična!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022