nedelja, 24. avgust 2014

Kako bi v slovenščini poimenovali "shaker card"?

Shake pomeni mešati, torej bi bila mešana, zmešana voščilnica, kar v slovenščini ne gre. Novih besed ne tvorimo tako, da jih dobesedno prevedemo iz tujega jezika.

Boljši bi bil izraz voščilnica z žepkom, mogoče voščilnica z razsutim tovorom ali z žepkom za razsuti tovor. Kot da smo na gradbišču. Dejstvo pa je, da v te voščilnice res nekar vsujemo, da se potem prosto pomika po notranjosti. Kaj pa voščilnica z razsuto vsebino? Ali pa bolj natančno voščilnica z žepkom za razsuto vsebino. Kaj pa voščilnica s kapsulo?

Dodatek (25.8.2014): Dobila sem nekaj zanimivih predlogov, predvsem voščilnica potresi me oz. pretresi me. Pokukala sem v SSKJ, kjer imajo podoben pomen glagoli potresti, pretresti in stresti. Najbolj primeren glagol v ta namen je prav zadnji: voščilnica stresi me (kot stresemo nekoga, da se zbudi).

Morala sem popraviti napako. Tokrat sem se nekaj novega naučila pri Vladki, ki je za distančnik uporabila moosgumi. To sem storila tudi jaz. Voščilnico sem izdelala za izziv pri Sentimental Sundays, če bi se radi tudi sami preizkusili v izdelavi podobne voščilnice, vas vabim k sodelovanju.


  1. S šablono izrezala okno v rjav karton in nato še v moosgumi. Tako sem dobila dva izrezka, ki se popolnoma prekrivata. 
  2. Na košček papirja sem natisnila motiv ter ga pobarvala. Odtis sem barvala s Copic markerji, prav tako tudi neposredno okolico motiva, širše pa sem barvala z distressi. Sneg sem barvala z medijem za biserni lesk (ujema se z bleščicami z bisernim leskom, ki sem jih vstavila kasneje).
  3. Na kos papirja v velikosti voščilnice sem postavila izrezano okno tako, da je bilo poravnano na sredino glede na levi in desni rob ter malo više glede na spodnjega in zgornjega. Tako mi je ostalo dovolj prostora, da sem odtisnila voščilo.
  4. Dobljeni pravokotnik sem izrezala. Rezala sem malo tako, da je odprtina bila malo večja od začrtane. 
  5. Ostala sta mi še lepljenje in polnjenje. Najprej sem zalepila okenski okvir na list z izrezanim kvadratom. Na spodnji rob voščilnice sem odtisnila voščilo.
  6. Na izrez iz moosgumija sem na obe strani nanesla obojestranski lepilni trak: zelo natančno, da se je lepilni trak malo prekrival, da ne bi "razsuti tovor" uhajal. Nato sem na list z odtisom zalepila okno iz moosgumija, predele okna zapolnila z bleščicami in snežinkami (tistimi za nohte) in vse skupaj hermetično zaprla s prozorno folijo. 
  7. Nazadnje sem še sestavila sendvič: zunanje okno - okno iz moosgumija z žepkom - osnova za voščilnico.


Nastal je zelo ličen izdelek. S strani se vidi bel moosgumi.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Stampendous (Snow bird); 
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); eko karton, risalni list
BARVE/IN KS
Copic markerji; VersaFine (Majestic Blue); Distress Ink (Tumbled Glass)
DODATKI/ACCESSORIES
moosgumi; bleščice
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Mavelu (Srečno); Memory Box (Grand Madison Window)

20 komentarjev:

Mnemosine pravi ...

Mega :)
Najbolj všeč mi je naziv...Voščilnica z razsutim tovorom...
In hvala za navodila...bom definitivno sprobala narediti nekaj v tem stilu :D
Res krasna voščilnica!

Danica pravi ...

Čudovita voščilnica.
Lp Danica

Tanja E. pravi ...

Krasno ti je uspela:))
Jaz bi jim rekla voščilnica:"pretresi me":)))
Lepo bodi.

Helena pravi ...

Čudovita je! Že "kličeš" sneg :)

*Urška* pravi ...

Prav lepo si jo naredila in super ti je uspela.
Lp,Urška

Adrijana Knez pravi ...

Lepa s prekrasnimi motivom. Všeč mi je izgled okna.
Tudi jaz bi jo imenovala "potresi me" ali "pretresi me", prav zaradi navihanega imena.
Lp, Jana

Ne-Ja pravi ...

Prevodi so res čudna zadeva, ma potresi ali pa pretresi me se slišita zanimivo. Hvala za navodila - si rešila marsikatereo zagato :). Voščilnica in barvanej pa sta fantastična :)

Crafty Judith pravi ...

Fabulous card great design hun love it and thanks for linking up at Fan-Tastic Tuesday this weeks hugs Judith DT

MA-MI pravi ...

Všeč mi je: voščilnica pretresi me.

MA-MI pravi ...

Predlog je zanimiv, malo sem preverila pomen glagolov v SSKJ in najprimernejši bi bil "stresi me", ki izraža nedovršenost, kot stresemo nekoga, da se zbudi.
Hvala za komentar. Lp, Maja

Mojca pravi ...

joj kako je čudovita! ja za tale prevod sem se pa tudi jaz že hecala pa sem vedno na koncu ostala pri angleškem. lp

Hali pravi ...

Uauuu prekrasna, kot bi bil res mraz na oknu!

As.I.Do.Rodos. pravi ...

Fabulous card design and gorgeous image . Thank you for joining us at Aud Sentiments challenge good luck Ginny ♥

PaperDaisies pravi ...

Love the scene you have created. The effect is stunning. Thank you for joining us over at Loves Rubberstamps. Hugs Nina

Nance pravi ...

Gorgeous card! Love everything about it. Thanks for sharing it at The Pink Elephant Challenge! Come play again soon! Nance, DT

chanya13 pravi ...

Beautiful card, wonderful colour combo. Thanks for joining us at Clear It Out!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka

Vladuška pravi ...

Ja, moosgumi res resi veliko tezav. Me veseli, da sem ti bila v pomoc pri tej krasni zimski voscilnici. Krasno si se spomnila tole s snegom. Glede poimenovanja pa je bilo prav zanimivo prebrati.

Unknown pravi ...

Thanks for sharing your beautiful project with us at Penny's this week.
Cheers Nicole

Helen pravi ...

Beautiful - love the window you've created.

Thanks for joining us at Penny's.

Helen x

Holly AKA KopyKat pravi ...

This is so beautiful. Congrat's on your win! Thanks for playing with us over at Loves Rubberstamps!!!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022