nedelja, 11. maj 2014

S kolesom v naravo

Voščilnica je nastala za izziv pri Sentimental Sundays. Članice dizajnerskega tima smo imele na razpolago dve digitalni štampiljki "A random fan", meni je pripadla kolesarka.  Mislim, da je mojo domišljijo spodbudila druga članica dizajnerskega tima, Berni. Njena ograja me je tako prevzela, da sem jo morala tudi jaz vključiti v svojo voščilnico. Glede upoštevanja teme pa ni bilo težko, saj je na voščilnici potrebno uporabiti kolo (zračnico/gumo).


Ustvarila sem stopničasto voščilnico. Zložena voščilnica je malo širša od 1/3 A4 formata papirja. Zanimiva je takrat, ko je pospravljena, ko pa se razpne, pridobi na globini. Najbolj se oddalji nebo s soncem, sledijo mu plot, za katerim je vrt poln rož, ter drevesa. Rože v vrtu sem reciklirala iz koščka dizajnerskega papirja: natančno sem obrezala okrog rož, cvetne listke sem še dodatno poudarila z Glossy Accents.

Kolesarka je v ospredju, pred njo je le še pas trave. Da bi prekrila rob zgornjega travnega pasu, sem dodala trak. Škoda, da sem kolesa že pobarvala v zeleno, saj bi veliko lepše izpadlo, če bi se bel trak nadaljeval skozi napere kolesa.




Te dni sem pripravila tudi tabelo z barvno karto za lase. Že nekaj časa sem zbirala nasvete, s katerimi barvami pobarvati lase. Seveda vseh tistih barv jaz nimam, sem pa izbrala take, ki so se mi zdele najbližje in jih imam. Na koncu sem naredila tabelo, v katero sem vložila digitalno štampiljko deklice z dolgimi lasmi in na njej preizkušam barvne kombinacije. Tako sem prvič zadovoljna s svetlolasko. Večinoma so bili lasje preveč rumeni in ploski.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Lepe misli); A Random Fan (Monet's bike); KPM Doodles (Little Houses)
PAPIR/PAPER
šeleshamer (zelena, bela); digitalni papir (Book Lady Design); 
BARVE/INKS
VersaFine (Onyx Black); Glossy Accents; Distress Ink (Weathered Wood); Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
trak, kristalne rože
PRIPOMOČKI/TOOLS
Cuttlebug; JoyCrafts (Grass; Sun & Moon); Cheery Lynn (Victorian Picket Fence); tiskalnik Epson L800 

16 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Tole mi je pa zelo všeč :-) Super si sestavila voščilnico.

Debbie pravi ...

Sweet card, thank you for calling this week at Sweet Stampin'. Debbiex

~ginny pravi ...

What a fun card Ma Mi! I really like the step card for the depth and your addition of the darling trees and the elements of the die cut grass and sun. I also really like your coloring on her hat and the added bling! Well done!
Thank you so much for sharing your project & creativity at our house!
Challenge #71 ATG w/ optional Twist - Create Your Own Challenge
~ginny, DT for 613 Ave Create
RubberMAD (GettyCollection.com)

Sue B pravi ...

What a beautiful scene… I love the 3D effect of the stepper card… your colouring is beautiful and she looks so sweet on her bicycle! :-))
Thanks for joining us at Divas by Design this week!
Hugs Sue B xx

Martina pravi ...

Vrlo je lijepa. Odlično kombinirani detalji boje.
Lp, Martina

Vladuška pravi ...

Krasna eksplozija barv in svezine. Te kar potegne v naravo.

Helena pravi ...

Enkratna je. Všeč mi je njena barvitost.

Ne-Ja pravi ...

Mavrična eksplozija :)

Unknown pravi ...

Very Pretty, Thank you for sharing with us over at Suzy Bee's Bloomin Challenge...Hope you will join in with the fun again next week, after all without you we would have no challenge, good luck in the draw...
Hugs
Suzy B Owner Suzy Bee's Bloomin Challenge
XX

Klara pravi ...

Oooo, kako je čudovita. Všeč mi je stopničast izgled in barve so prava fantazija. Res je krasna. :)

Mervi pravi ...

Beautiful and cute design.
Thank you for sharing your creativity at Allsorts Challenge, welcome again;-))m

JANINE QUINN MIDDLESBROUGH, UK pravi ...

Such a pretty and clever card - perfect for our challenge this week. Thank you for sharing and joining in with the fun at Sweet Stampin’ this week and good luck. Hugs Janine xx

Adrijana Knez pravi ...

Zelo lepa voščilnica, ki je zanimivo sestavljena. Uporabila si lepe pomladne barve in najbolj so mi všeč drevesa - čudovite oblike! Pozdravček, Jana

Paddington fan pravi ...

An amazing stepper card, great colouring and so many details to look at!! Thanks for joining our 'Hats, Heels and Handbags' Challenge at Sweet Stampin' this week and good luck, love Jacky x

Wildfire pravi ...

So colorful card. Thanks for joining us at Creative Moments! :)

Petya DT

Hiška iz papirja pravi ...

Simpatično pomladna :)

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022