nedelja, 18. maj 2014

Preprosto "Hvala"


Nedelja prinaša nov izziv na Sentimental Sundays. Tokratni izziv se glasi "Funky Flowers". Jaz sem se ga lotila z Bugaboo štampiljko. Tokrat sem izdelala preprosto voščilnico: krasita jo le napis "HVALA" in rože v škropilnici.

Čeprav sem slavistka, imam vedno težave, kako se reče posodi za zalivanje, saj ji po domače rečemo "žlafaduor" in v knjižnem jeziku je ne velikokrat uporabljam - ko pa se to zgodi, posežem vedno po SSKJ, saj medtem že pozabim. 
Maja, zapomni si - ŽLAFADUOR JE ŠKROPILNICA.


Prvič sem uporabila rezalno šablone Lawn Fawn - Cole's ABC. Pri tej abecedi mi je všeč to, da črke niso na isti šabloni, zato se lahko sestavlja besede tudi z negativom. Črke sem poravnala ob ravnilu, nato sem jih prelepila z washi trakom, da so ostale na mestu. Ker se A dvakrat ponovi, sem najprej izrezala zadnjega, nato še srednjega. Vegasto postavljen A je nastal bolj slučajno kot pa premišljeno - ko sem prestavljala črko, se mi je zalepila na trak postrani - efekt mi je bil všeč, tako da nisem popravljala.

Za ozadje sem uporabila brezplačen digitalni papir Mel Stampz - Vintage Vine. Njeni papirji so mi zelo všeč - svežih barv in lepih linij. Uporabila sem majhen košček iz ostankov in ga zalepila direktno na podlago. Bel papir z napisom sem zalepila z debelejšimi 3d blazinicami.

Pri barvi rož mi je bil za navdih moj hibiskus. Podobno kot v škropilnici na sliki, tudi moj hibiskus se trenutno kiti z dvema cvetoma.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:
UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Bugaboo (Watering can with flowers)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 kraft); košček belega papirja; papir Mel Stampz (Vintage Vine)
BARVE/IN KS
Copic markerji
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Crafts-Too (Scalloped Circles); Lawn Fawn (Cole's Abc); Spellbinders (Standard circles LG); tiskalnik Epson L800

20 komentarjev:

*Urška* pravi ...

Zelo mi je všeč.In črka A v sredini,ki je malce postrani,prav super izgleda.
LP,Urška

moi pravi ...

Super pride izrezan napis in ozadje in sploh celotna voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

Super je izpadel tale A, pa tudi voščilnica je luštna v svoji preprostosti :)!

Vladuška pravi ...

Vsec mi je tale negativ Hvala.

Mojca pravi ...

ja prečudovito izgleda! lp

Unknown pravi ...

Adorable card. Thanks for joining our challenge at Fan-Tastic Tuesday, I do hope you will join in with the fun again next week…
Hugs
Suzy B Owner Fan-Tastic Tuesday
XX

Unknown pravi ...

Fabulous Design, thank you for sharing with us over at Suzy Bee's Bloomin Challenge,your support is greatly appreciated... we would love you to come again next week for another fun challenge...
Hugs
Suzy B Owner Suzy Bee's Bloomin Challenge
XX

oldpunca pravi ...

Poševni A je prav simpatičen :-) Voščilnica mi je zelo všeč.

Kefa pravi ...

OOoo super lepa je.
Pri nas se reče škropilnic zaliwawnk.

Sazzle Dazzle pravi ...

A fun and striking card with beautiful colours.
thanks for taking part
Sarah
Less is More

Sherri pravi ...

What a cute way to say thank you! Love the negative image with the florals beneath them! Thanks so much for joining us this week at QKR Stampede!

karalschuknecht pravi ...

Great card. Thanks for joining us this week for our "Punches/Dies." Come back to join us again and good luck.
Karal QKR Stampede DT

paper fun pravi ...

What a pretty and clever use of a die cut. Fabulous!

Thanks for joining our die cut challenge at Crafts 4 Eternity.

Mari

PoppyK pravi ...

What a great creation thank you for stopping by Charisma Cardz. Have a great day and Keeeeeeeep Crafting Katie DT x

Anne pravi ...

Such a pretty card!
Thank you for your LIM entry
Anne
Less is More Designer

Hazel pravi ...

Thanks for sharing your lovely creation for Suzy Bee's Bloomin' challenge 29: 'clean and simple' - hope to see you again soon, Hazel, DT x

Chrissie pravi ...

This is simply great!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Allison pravi ...

lovely card
thanks for joining us at Charisma
Allisonx

Beth Brovold pravi ...

Wonderful CAS card!! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good l luck!!

Kim Kelley pravi ...

Very pretty,,love the way you did the cut out. Thank you for joining us this week at Card Makin Mamas! HUGS

Kim
CMM DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022