petek, 29. november 2013

Adventni koledar (16-18)


 Tokrat v malo bolj bleščeči izvedbi. Za 16. smrečico sem se malo poigrala s predlogo za voščilnico. Za št. 17 sem uporabila prah za sneg, da se vse skupaj lepo blešči. 18. sem dodala gumbek, ki mi ga je pred časom podarila Tina.


Izzivi:

Sketch_232


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Docrafts (Snowflake)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
Distress Ink (Crushed Olive); VersaMark; Ranger embossing powder (Silver); Whispers embossing powder (Snow)
DODATKI
gumb; vrvica
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Sizzix (Tim Holtz - Vintage lace; Chip block alpha); Spellbinders (Labels 8); Nellie Snellen (Little star)
PRIPOMOČKI
Cuttlebug; Darice embossing folder (Chevrons); Fiskars punch (Star)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

great project!!!!

Vladuška pravi ...

Super so vse te tvoje smrekice.

Lorraine A pravi ...

Gorgeous design for an advent calendar ! LOVE it :-)

thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
luv
Lols x x x

michele pravi ...

Fantastic! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

skozi advent potujem s tabo
lep nastaja
lp Tamara

Barbara pravi ...

M., odlično si to izpeljala. Krasne smrečice!

Tina pravi ...

Čudovite adventne smrečice..in joj, kako si pozorna...sem vesela, da je gumbek pristal na tako lepem izdelku1

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022