petek, 29. november 2013

Adventni koledar (16-18)


 Tokrat v malo bolj bleščeči izvedbi. Za 16. smrečico sem se malo poigrala s predlogo za voščilnico. Za št. 17 sem uporabila prah za sneg, da se vse skupaj lepo blešči. 18. sem dodala gumbek, ki mi ga je pred časom podarila Tina.


Izzivi:

Sketch_232

7 komentarjev:

  1. Gorgeous design for an advent calendar ! LOVE it :-)

    thanks for joining us on the Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastic! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    OdgovoriIzbriši
  3. skozi advent potujem s tabo
    lep nastaja
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. M., odlično si to izpeljala. Krasne smrečice!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite adventne smrečice..in joj, kako si pozorna...sem vesela, da je gumbek pristal na tako lepem izdelku1

    OdgovoriIzbriši