nedelja, 21. november 2010

Metuljčkasti obeski za mobi

Svojemu razredu nameravam izdelati majhno božično darilce ... obesek za mobi. Tako so nastali zgornji metuljčki ... velike perlice merijo približno 3,5 mm, male pa 2 mm. Tako je nastala pomanjšana verzija metuljčka, ki sem ga izdelala pred kratkim. Težava pa je v tem, da sem skoraj vse obeske za mobi že porabila. Potrebovala bi jih 20, ostalo pa mi jih manj kot 10.

Potem sem se domislila ... lahko bi jih izdelala kar sama. Pa še bolj ustreznih barv bi bile vrvice. Glede na to, katere barve je obesek.

KRATKO NAVODILO ZA IZDELAVO:

MATERIAL
- ostanki vrvic
- kovinski obročki
- zaključki za vrvice
- zaponke
- sekundno lepilo



PRIPOMOČKI:- škarje
- klešče



Urežemo vrvico primerne dolžine, na oba konca nanesemo malo lepila in zapremo z zaključkom za vrvico. Nato dodajamo obročke in zapirala po želji.



Spodaj sta dve različici, meni je bolj všeč zelena vrvica.




Pa še nekaj izdelkov.

1 komentar:

Nataša pravi ...

Super ideja, super izvedba, super darilca!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022