torek, 9. november 2010

Krokodilček


Za tega krokodilčka se moram zahvaliti Amikadeji, ker je pri izzivu s stoječo voščilnico dodala tudi povezavo do njenega konjička, ki mi je bil zelo všeč. Tako sem malo pobrskala po tisti strani ... motiv je narisala Beccy in ga prijazno ponudila v uporabo.

Voščilnica je nastala po predlogi iz Craftalnice.

Za dečka, ki je včeraj praznoval eno leto, sem izbrala krokodilčka. Hote sem poenostavila ozadje, saj se pogosto zgodi, da dodatki osenčijo glavni motiv ... mislim, da mi je uspelo. Preprosto sonce s tremi žarki še poudarja krokodilčka, ki je zalepljen s 3D lepilnim trakom.



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Beccy's Place (Crocodile)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (square white); ostanki vzorčastega papirja
BARVE/INKS
Copic markerji; voščenke (rumena)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
tiskalnik Epson Stylus Photo R200; Cuttlebug; Cuttlebug embossing folder (Spots & Dots); Spellbinders (Standard Circles LG)

3 komentarji:

BojaMoja pravi ...

:) lustkan krokodilček

Manuela pravi ...

Super luškan krodilček in zanimiva interpretacija moje postavitve. :))
Hvala, ker sodeluješ na 16. izzivu CRAFT-alnice ! :)

Lepo se imej,
•*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

Beccy pravi ...

You did a wonderful job colouring this little fellow in! Well done.
Cheers,
Beccy

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022