torek, 09. november 2010

Krokodilček


Za tega krokodilčka se moram zahvaliti Amikadeji, ker je pri izzivu s stoječo voščilnico dodala tudi povezavo do njenega konjička, ki mi je bil zelo všeč. Tako sem malo pobrskala po tisti strani ... motiv je narisala Beccy in ga prijazno ponudila v uporabo.

Voščilnica je nastala po predlogi iz Craftalnice.




Za dečka, ki je včeraj praznoval 1 leto, sem izbrala krokodilčka. Hote sem poenostavila ozadje, saj se pogosto zgodi, da dodatki osenčijo glavni motiv ... mislim, da mi je uspelo. Preprosto sonce s tremi žarki še poudarja krokodilčka, ki je zalepljen s 3D lepilnim trakom.


3 komentarji:

  1. Super luškan krodilček in zanimiva interpretacija moje postavitve. :))
    Hvala, ker sodeluješ na 16. izzivu CRAFT-alnice ! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  2. You did a wonderful job colouring this little fellow in! Well done.
    Cheers,
    Beccy

    OdgovoriIzbriši