ponedeljek, 4. maj 2009

Kapere - cvetni popki

Včeraj sem s presenečenjem ugotovila, da so kapere cvetni popki!! Kapere sem namreč že videla rasti v divjini na Sardiniji in sem tudi nabrala pest "plodov", vsaj tako sem mislila. Potem sem pa včeraj na italijanski nacionalki izvedela, da so kapere v resnici cvetni popki. Rastline se lahko vzgaja tudi v loncih na balkonih, saj ne potrebujejo veliko zemlje ne vlage. Le da imajo dovolj sonca. Ljubijo žgoče sonce.


Kapere so grmički z dolgimi padajočimi vejicami in prečudovitimi cvetovi. Veje so lahko dolge več metrov in pokrivajo cele stene. Del vatikanskega obzidja je prekrit prav s kaperami.

Božanski cvet, ki še kot popek konča v slanici.

3 komentarji:

mojchka pravi ...

Ojla, Maja. Kakšne lepe stvari delaš!!!!
Tega o kaperah tudi jaz nisem vedela.
Misliš, da se da kje dobiti tudi sadikice???

MA-MI pravi ...

Mož s TV je rekel, da se dajo kupiti za par evrov (najbrž v Italiji). Sicer pa se zelo preprosto razmnožujejo - rabiš 10 cm olesenelega dela veje in vtakneš v zemljo, pa je. Problem je le najti rastlino - vsaj za nas.

MA-MI pravi ...

Malo sem iskala po netu in ugotovila, da rastejo okrog piranske cerkve.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022