ponedeljek, 25. november 2019

Snežinka in kristali ledu



Ker mi je bila prejšnja voščilnica tako zelo všeč, sem nadaljevala s folijo. Tokrat sem uporabila le modre odtenke in rdečo na sivi podlagi. Na vseh fotografijah je podlaga zelo temna, v bistvu pa gre za zelo nežen odtenek sive.

Sentiment: (I wish you) sin without a bad conscience

Podlago sem poživila z dvema rdečima trakovoma, snežinko sem tokrat odtisnila direktno na metalno podlago. Preden sem odtisnila štampiljko, sem podlago dodobra posušila z grelno pištolo, obrisala s suho krpo in na debelo premazala s pudrom zaradi statičnosti ... še tako sem imela kar nekaj dela s čopičem, da sem odstranila odvečna zrnca reliefnega prahu. Ko je bil prah pritrjen z grelno pištolo, sem zalepila nekaj rdečih kristalčkov.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:



UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Najlepši par (Velika snežinka); Ustvarjlani dotik (Želimo vam)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); domača zaloga papirja 
BARVE
StazOn (Jet black); VersaMark; Ranger embossing powder (Extra fine White); Adirondack alcohol ink (Pool; Stream)
DODATKI
rdeči kristalčki (rhinestones); rdeč trak
REZALNE ŠABLONE/
DIES & PUNCHES
Lawn Fawn (Shadow box card - Ocean); Najlepši par (Kvadrati s šivi)
PRIPOMOČKI
Papermania heat tool; Hampton Art - Stamp Perfect; Big Shot

5 komentarjev:

Brandi pravi ...

Beautiful, I love the background it is so pretty! Thanks for playing along with Atlantic Hearts Sketch Challenge (AHSC).

Brandi R.
DT member AHSC
crzy4scrapbooking.blogspot.ca

pssmitty papercrafts pravi ...

Beautiful card, love the stitching. Thanks for sharing with AHSC.

Jessica K pravi ...

Gorgeous card! You did a great job. Thank you for sharing with Atlantic Hearts! Good luck!

meg pravi ...

thank you for joining in at the Alphabet Challenge with this gorgeous card the background is spectacular

Irena Stefanova pravi ...

This is so pretty. Beautiful design.
Thank you for joining at LTSCB.
Irena

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022