nedelja, 30. oktober 2011

Miniature iz fima


Včeraj sem se lotila pospravljanja, najprej spalnica, potem fotografije v računalniku, pa spet čiščenje stanovanja ... tako sem ugotovila, da kar nekaj stvari, ki sem jih izdelala, nisem objavila. Ker imam vse dokumentirano objavljam sedaj - z meseci zamude.

Polimerne mase me fascinirajo, a zaenkrat nimam časa, da bi se lotila večjih podvigov. Ponavadi komaj uspem zmehčati maso, pa je prostega časa konec. Tako komajda uspem kdaj pa kdaj izdelati kako malenkost.

Fascinirale so me miniature sladoledkov in skodelic za kavo, zato sem takoj izdelala nekaj primerkov, ker mi je ostalo nekaj bele in rumene mase, sem naredila še jajček na oko. Glede na to, kako malo izkušenj imam s tem, sem z rezultati zelo zadovoljna, vsekakor pa se ne morajo kosati z izdelki nekaterih mojstric.

2 komentarja:

Jingle pravi ...

These are absolutely wonderful!

Vladuška pravi ...

Tole is prav lušno naredila, kot tudi čestitko z fimo dodatki v prejšnji objavi.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022