torek, 3. maj 2011

Sonce ujeto v kamen

Maribor. Konec OŠ ali začetek srednje šole. Teta me je povabila v trgovinico s kamni, naj si izberem obesek in izbrala sem sonce iz sončevega kamna. Všeč mi je bilo, kako so se drobni kristalčki svetili na soncu.
Sončev kamen mi je še vedno všeč: temen, a sonce skriva v sebi.
Skoraj eno leto nazaj sem dobila te kamne, a jih nisem porabila. Zdaj sem našla ustrezno obliko in moram priznati, da mi je ogrlica zelo všeč: kombinacija verižice in niza sončevih kamnov.



Ogrlica je še lepša, ko jo nosim. Da sem kamne oddaljila, sem uporabila kristalčke in rjave perlice z bisernim leskom.


In še en detajlček: končnica verižice.


Tako eleganten kompletek mora imet tudi uhane. Malo sem se poigrala z žičnatimi obročki in ustvarila en člen bizantinske verige.



1 komentar:

Vladuška pravi ...

Lep kompletek in všeč mi je to, da se ti bodo sončni žarki ujeli v te kamenčke.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022