četrtek, 20. januar 2011

Meduza II je dobila družbo

Iz preostalih kamenčkov, ki sem jih že spomladi vzela v Hobby Artu sem izdelala ta komplet, ki dopolnjuje Meduzo II. V bistvu je bilo kar nekaj kamenčkov brez luknjice - zdaj vem, zakaj so bili znižani!

Tako je prstan dobil še uhančke in obesek, ki sem ga privezala na 3 povoščene vrvice - 2 rožnati in eno belo. Še sem se spomnila (v tretjem poizkusu) kako se izdela vozel, ki je malo bolj estetski od navadnega in se še vedno lahko uravnava dolžino verižice.


Prepričana sem bila, da rožnatega nakita ne potrebujem, potem pa sem kar nekajkrat obžalovala, da nimam ničesar v rožnati. Izdelava obseka je nadvse preprosta - na kos verižice iz Frogwilla sem napeljala žebljičke s kamenčki in perlicami. Uhane sem podaljšala z elipsastim obročkom. Hakeljčkek za uhan je iz srebra.

Ni komentarjev:

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022