sobota, 4. avgust 2018

Sonce


S prozornim reliefnim prahom sem toplotno embosirala štampiljko, nato sem še senčila z dvema odtenkoma rumenih Distress Inkov. Bila sem zares pozorna, da ne bi bilo preveč barve. Čisto na koncu sem odtisnila še napis "Veliko sonca brez konca", ki dodatno poveže celoto.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Veliko sonca brez konca); Marianne Design (Texture stamp - Circles)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white)
BARVE/IN KS
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; Distress Ink (Wild Honey; Mustard Seeds); Whispers embossing powder (Clear)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Najlepši par (Pravokotniki s šivi)

7 komentarjev:

karen h pravi ...

Wonderful card! Love the sponging! Thanks for joining us at CASology!

Andreja pravi ...

Čudovita je tvoja voščilnica :-)) Krasno sonce in lep napis.
Vesela sem, ker spet ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

AndrejaM pravi ...

Ooo, zelo domiselno si sestavila odtis, embosiranje in napis! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Čudovita, mene sicer bolj kakor na sonce spominja na tarčo. Ampak je fantastična.
Hvala, da si se nam pridružila v CAS izzivu Craft-alnice. LP Lili

Christine pravi ...

A very simple and striking design!
Thanks for sharing at Jo's Scrap Shack!
Blessings,
Christine
DT Member
https://withaverygratefulheart.blogspot.com

crafty pravi ...

A lovely CAS card. Thank you for sharing it with us at QKR Stampede.
Mary

Rachel Bergfeld pravi ...

Such a beautiful design! Thanks for playing along with CASology!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022