ponedeljek, 30. april 2018

Romantične vrtnice z "vintage" pridihom

Z vrtnicami imam poseben odnos, sadil jih je že moj dedek, tako da smo ob hiši imeli pravi rozarij. Eno sva posadila skupaj - plezavko tik ob hiši. Bila je rumena z oranžnordečimi robovi. Je prva stvar, ki sem jo posadila ... nisem še hodila v šolo. Zaradi spremembe načrta dvorišča smo morali dedkove vrtnice odstraniti. Nekaj smo jih podarili, nekaj pa posadili na novo lokacijo ob rob parcele. Zdaj vrtnice zbira moj oče, za vsak rojstni dan nam ženskam podari novo, tako, ki potem raste na vrtu. Nazadnje smo dobile vsaka svojo za 8. marec in zdaj komaj čakamo na cvetove ...


Tokrat sem uporabila večslojno štampiljko, čeprav sem na koncu vrtnice pobarvala z Distress Inki. Kombinacija barvnih blazinic ni prinesla želenega rezultata. Najprej sem pripravila kartonček za ozadje, ki sem ga malo zožala, da sem dobila tanek rob na levi strani. Ta kartonček sem prekrila z vrtnicami v sivi barvi. Uporabila sem drugo štampiljko (od štirih plasti) tako za cvet kot za listje. Pri tem sem ustvarila masko, da sem zaščitila cvetove ob tiskanju listja.


Sledilo je dolgotrajno preizkušanje barvnih kombinacij. Za listje sem bila zadovoljna v tretjem poizkusu (s kombinacijo VersaColor in Disress Inka), pri cvetovih pa ni bilo tako. Nazadnje sem s sivo barvo odtisnila le zunanjo obrobo in sama pobarvala vsebino v akvarelni tehniki z Distress Inki.


Cvetje sem obrezala s škarjami, izrezala sem venček iz belega papirja ter na lila papir odtisnila diagonalne črte. Nato sem vse zlepila skupaj, dodala napis in voščilnica je bila končana. Če pomislim, da sem že skoraj obupala, ker mi vrtnice niso bile všeč, sem s končnim izdelkom zelo zadovoljna.

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Marianna Design (Layered roses), Mavelu (Rojstni dan), My Favorite Things (Bold diagonal stripes background)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); bel kartonček, Tedi (Kartonski papir s strukturo platna)
BARVE/INKS
VersaFine (Smokey Gray; Olympia Green); VersaColor (Polar Blue; Laurel Leaf; Lavender); Distress Ink (Bundled Sage; Tattered rose; Victorian Velvet); VersaMark; Ranger fine embossing powder (white); 
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool; Najlepši par (Pravokotniki s šivi); Rayher (Pomladni venček)

5 komentarjev:

Meihsia Liu pravi ...

This is such a fabulous creation! The background and the roses are so beautiful. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

Furrbster pravi ...

I have to agree with Meihsia - this is a fab card!

Thanks for playing along with us at Creative Moments,

Hugz Tinz

Marjeta pravi ...

Oh!!! Kako mi je pa tale všeč!Prav vse..od barv do dizajna in štampiljke. Z eno besedo SUPER.

Marjeta

scraphappyAnnie pravi ...

Fabulous card - beautifully colored! Thank you so much for entering the MOD Squad Watercolor Floral Challenge!

Annie - DT Member MOD Squad Challenge

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at City Crafter, good luck!!! Amy DT

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022