nedelja, 1. april 2018

Feeling Sketchy: Pomladno cvetje

Najprej vam želim VESELE VELIKONOČNE PRAZNIKE.

Dva tedna sta naokrog in čas je za nov izziv pri Feeling Sketchy, to ni prvoaprilska šala, gre za res. Vsem se zahvaljujem za sodelovanje na naših izzivih, to me veseli.


Spet sem posegla po akvarelni tehniki, navdih pa sem našla v spodnji skici.


 Tokrat je naš sponzor Darilnica Klavdija



 Najprej sem z belim reliefnim prahom ustvarila mrežasto ozadje, ki sem ga po desni in levi stranici pobarvala z Distress Inki. Prvo plast barve sem nanesla s čopičem, za naslednje plasti sem kartonček povaljala po podlagi namazani z barvo. Barvo sem nanašala, dokler nisem dobila želenih odtenkov. Medtem ko se je podlaga sušila, sem iz pergamentnega papirja izrezala tag, ki pa se na fotografijah bolj slabo vidi. Na bel debelejši papir pa sem natisnila rože. Iz sivega kartona sem izrezala trak in voščilo. Oboje sem še posula z reliefnim prahom z mavričnimi bleščicami, tako da se lepo sveti. Nekaj odtisov sem naredila direktno na pergamentni papir. Ker sem obojestranski lepilni trak dala samo na spodnji del, za rožami, sem zgornjega pritrdila na podlago s sponko.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:







UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Hero Arts (Lattice background); My Favorite Things (Bold Blooms); Mavelu (Čudovito praznovanje)
PAPIR/PAPER
akvarelni papir, osnova za voščilnice, pergamentni papir, ostanki belega papirja
BARVE/INK
VersaFine (Onyx Black); VersaMark; VersaColor (Canary, Lagoon Blue); Distress Ink (Mustard Seed; Peacock Feathers);  Artemio (Holographic embossing powder) 
DODATKI/ACCESSORIES
pisarniška sponka
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Papermania heat tool; Misti stamping tool; Marianne Design (Tag); Nellie Snellen (Photo Frames); Najlepši par (Vse najboljše 3)

15 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasna, pomladna.
Lepe praznike.
Nataša

Renata pravi ...

Zelo je lepa! Všeč so mi žive barve in okraski.

Susan Powell pravi ...

This is such a pretty card! Thanks so much for joining us at The Card Concept.

Goga pravi ...

Lepa postavitev in lepe pomladne barve.
Lp Lili

desperatehousewifecraft pravi ...

Wonderfully coloured card! Love those yellows especially. Thanks for sharing it with us at Addicted to Stamps and More and we hope to see more of your wonderful creations soon! Hugs, Gwendolyn

cm pravi ...

A lovely arrangement of blue/yellow flowers and oh, how pretty the yellow/blue canvas you've placed them on! Thank you for sharing your creativity in the ATSM gallery!
~carol

lichazul pravi ...

pretty card!!
thank you for your comment in my blog
I am in this challenger too jeje
greetings from Chile

lichazul pravi ...

pd... https://mi-scrap.blogspot.cl/2018/04/reto-190-fs.html

:)

Kassi pravi ...

Great card! I love the background! Those colors are amazing together!! Thanks for joining us at Polkadoodles!

Crafting Belle pravi ...

Beautiful card. Thank you for joining us for our Week 13 'Anything Goes' Challenge at Polkadoodles. Hugs Lisa xxx

Bobby pravi ...

The watercolors on each side of your embossed background really bring out the colors of your lovely flowers, Ma-Mi. Thanks for sharing your card with us at Addicted to Stamps and More.

Tina pravi ...

Skiso si krasno uporabila...kako se ujemata trak in napis, mi je pa nadvse všeč.

Stephanie Lanzalotto pravi ...

I love that gorgeous background, and the die cuts look wonderful on top of it! I also really love the glittery strip and sentiment. Wonderful card. Thanks so much for playing with us at Time Out.

Pamela pravi ...

Grazie per aver partecipato alla sfida di Scrap Dreams!

cass pravi ...

Gorgeous card, thanks for joining us at the Crafter's Cafe Challenge.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022