torek, 17. april 2018

Medvedji objem

Dolgo sem razmišljala, katerega medvedka uporabiti, da bo voščilnica nekaj posebnega, nazadnje sem se odločila, da ga kar sama narišem.


Najprej sem z belim svinčnikom skicirala medvedovo glavo oz. njen zgornji del. Vse dele sem narisala razen oči. Za oči sem uporabila okroglo štampiljko. Rjave tone sem pobarvala s Copic markerji, smrček s pisalom v gelu, bele z belo barvico. Par detajlov sem naredila še z belim pisalom v gelu. Barvala sem tako, da sem delala piko pri piki. Barvo sem razmazala le z najsvetlejšim tonom barve.


Nazadnje sem odtisnila še zelo primerno voščilo "medvedji objem".

Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Mavelu (Pike); Ustvarjalni dotik (Novo leto)
PAPIR/PAPER
natur osnova za voščilnico
BARVE/INK
VersaFine (Onyx Black); Koh-I-Noor Hardtmuth (Gioconda - White Coal); Copic markerji (W7, W5, W3, W1, W0); Sakura Gelly Roll (black, white)
DODATKI/ACCESSORIES
/
PRIPOMOČKI/TOOLS
/

8 komentarjev:

Goga pravi ...

Ooo fantastičen je. Kako lepo si ga narisala in pobarvala.Prav gotovo je nekaj posebnega.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Natasa pravi ...

O je lušten! Krasna ideja, čudovito voščilnico si naredila.

Andreja pravi ...

Super je tale tvoj velik medo in zelo lepo si ga narisala :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Dorothy S pravi ...

What a cute face! Thanks for joining the QKR Stampede weekly challenge.
Dorothy S, DT member

EmmaT pravi ...

Adorable Bear, lovely and personal creating your own. Thank you for joining us at The Alphabet Challenge. EmmaT

Faith A at Daffodil Cards pravi ...

AW! a Beautiful face on the bear, how clever of you, lovely the colouring and the shine on his nose and eyes. Thank you so much for joining us in our ATG challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.

Faith TTCRD DT
Daffodil Cards {My Blog}

Through The Craft Room Door
ttcrd.blogspot.com

Valentina B pravi ...

Pa je res nekaj posebnega ta tvoj radovedni medo, ki kuka izza voščilnice. Prečudovit je s temi svojimi velikimi očmi in smrčkom. Zelo lepo si ga narisala in pobarvala. Medvedji objem, mesečne gostje CRAFT-alnice, Valentina.

Janis Lewis pravi ...

Cute! Thanks for sharing at the Alphabet Challenge.
Janis
Pause Dream Enjoy

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022