sreda, 28. marec 2018

Velikonočno zelenje

Ugotovila sem, da sem izdelala premalo velikonočnih voščilnic, zato sem zvečer nadoknadila primanjkljaj.


Začela sem pri Big Shoot napravi: iz zelenega črtastega papirja sem izrezala večji pravokotnik, nato sem iz belega papirja izrezala še manjšega, iz ostanka akvarelnega ustvarjanja pa črko "V". Preden sem šla k pisalni mizi, sem z reliefno srajčko na manjšem papirju ustvarila relief listja.


Kartonček z reliefom sem nežno senčila s svetlozelenim Distress Inkom. Sledilo je razporejanje in lepljenje. S tanjšimi 3D blazinicami sem prilepila kartonček z listjem na črtasto podlago, nato sem dodala še veliko črko ter nekaj luskic. Nazadnje sem odtisnila še voščilo. Ker pa se mi je zdelo, da nekaj manjka, sem po večernem fotografiranju dodala še metuja iz pergamentnega papirja. Za trup sem uporabila isti ostanek papirja kot za črko. Danes sem fotografiranje ponovila.


Voščilnico prijavljam na naslednje izzive:




UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Velika noč)
PAPIR/PAPER
Max Bringmann KG; osnova za voščilnice; akvarelni papir
BARVE/INK
VersaFine (Onyx Black); Distress Ink (Shabby Shutters); vodene barvice  
DODATKI/ACCESSORIES
luskice (sequins)
PRIPOMOČKI/TOOLS
Big Shot; Najlepši par (Valoviti pravokotniki s šivi); Sizzix (Leaves embossing folder); X-Cut (Filigree Alpha)

8 komentarjev:

Kirsty Vittetoe pravi ...

So fun, thanks for sharing with us at CCCB!

Contagiously Crafty pravi ...

That is one very delicate monogram! So glad to have found you through the City Crafter Challenge.

Ne-Ja pravi ...

Zanimiva voščulnica. Všeč mi je netradicionlnost motiva :-)

Mrs A. pravi ...

The stripe paper really makes a striking background for your butterfly.
Thankyou for coming and spinning the butterfly wheel with this pretty card. Hugs Mrs A.

Karren pravi ...

Beautiful card and such wonderful texture! Thanks so much for joining us at Fusion.

Sian pravi ...

A Great card. Thank you for joining us at Make My Monday. Sian.

Evelyn pravi ...

What a pretty card! I love that butterfly and the embossing.

Thank you for joining us at Die Cuttin' Divas this week!
Evelyn
https://mylittlecraftblog.wordpress.com/

jenn shurkus pravi ...

beautiful card- love all the textures. Thank you for playing along with our Anything Goes Challenge on Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022