sreda, 17. januar 2018

Tresočka za novorojenčka

Sicer je bil načrt malo drugačen ... še nekaj rožic in ptičkov naj bi bilo zraven, vendar se mi je zdelo, da bo potem vsega preveč in sem - kot ponavadi - pred lepljenjem samo odstranjevala odvečno.


Najprej sem izdelala zgornjo ploskev: izrezala sem pravokotnik, v katerega sem izrezala krog, nato sem reliefno srajčko premazala z modrim Distress Inkom (Faded Jeans), nalahno poškropila z vodo ter ustvarila modro-bel vzorec, kar je bilo dokaj monotono, dokler nisem za senčenje uporabila še zelenorumenega odtenka (Crushed Olive) za senčenje. Omejila se nisem samo na vogale, ampak sem posegla kar v notranjost voščilnice.


Sledilo je izdelovanje tresočke: v vrečko, ki sem jo iz koščka prozorne mape naredila s pripomočkom Fuse, sem vstavila različne barve in velikosti luskic in perlic: omejila sem se na limeta zeleno, turkizno, modro in srebrno. Na delček ozadja sem odtisnila zvezdice, ki sem jih prebarvala s turkiznim Distress Inkom (Peacock Feathers).


Prav na koncu sem dodala še srebrn okvir in napis "Najlepši DAR". Čeprav sem malo omahovala nad uporabo črne barve, je bil tak kartonček najbolj elegantna rešitev. Ostale barve so se nekako preveč spojile s podlago in je bil napis neopazen.

Čestitko prijavljam na naslednje izzive:


UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE/STAMPS
Ustvarjalni dotik (Najlepši dar); Hero Arts (Tiny Stars background)
PAPIR/PAPER
Anita's Cards and envelopes (A6 white); akvarelni papir
BARVE/IN KS
VersaMark; Distress Ink (Tumbled Glass; Faded Jeans; Crushed Olive); Ranger embossing powder (Extra fine White)
DODATKI/ACCESSORIES
luskice (sequins)
PRIPOMOČKI/TOOLS
Papermania heat tool; Big Shot; Carta Bella embossing folder (Ogee); JoyCrafts (Bubbles); Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Šivani krogi)

18 komentarjev:

ElizStewart pravi ...

Great use of a background stamp and a shaker...the result is so vivid! Thanks for joining us at The Paper Players.

Klara pravi ...

Uau, krasna je! Pa všeč mi je tudi napis... Se mi včasih zdi, da se s "punčka/fantek je" kar malo ponavljam...

Steffie pravi ...

A wonderful card!
Thank you for joining us at CUYL!
Hugs from Germany,
Steffie

Leigh Penner pravi ...

Oh, this is so fun and sparkly! Great take on the sketch!

laurie pravi ...

How pretty! I love the silver, such a fun card. Thanks for joining us at The Paper Players!

Darlene pravi ...

Absolutely beautiful! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Frame It’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Vickie Y pravi ...

Beautiful card and design. Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

Brenda pravi ...

I love this card! 1, it's a shaker and that frame die is gorgeous! Thanks so much for joining us at Little Red Wagon Challenge!

Hali pravi ...

Krasnooo

Debbie Mageed pravi ...

Your shaker card is just lovely! The patterns are fun and unusual and the frame is great! Thank you for playing with us at the Sisterhood of Crafters and hope you will join us again soon.

Pat K pravi ...

Lovely card. Thanks for playing along with us at Fussy and Fancy Friday. Pat K xx

SewPaperPaint pravi ...

This is so beautiful! I love the background and fun shaker element. Hugs, Autumn

moi pravi ...

Lepo ozadje in krasna šablona s temi krogci. Hvala, da si se nam pridružila v CRAFalnici.

Moje drobtinice23 pravi ...

Krasna tresočka. Všeč mi je ozadje. Tudi postavitev je dobra :)
Lp, Danica

creationsnz pravi ...

Super shaker and perfect for our Bling! challenge at the Crafters Café, CarolG

Andreja pravi ...

Zelo lepo si sestavila prav posebno voščilnico za rojstvo :-)) Všeč mi je njeno krasno ozadje in seveda tresoči se del.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Čudovita voščilnica za rojstvo. Zelo mi je všeč ozadje in pa vijugast krog.... Mah nič, cela je fantastična!
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Maikreations pravi ...

Great card! Love the colours and the circle frame ;o) Thank you for playing along with us at PINspirational Challenges ;o) Happy crafting,
Maike

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022