nedelja, 25. junij 2017

ATC: Moje živali - sova

Te dni smo se pogovarjali o domačih živalih, predvsem o mačkah, ki smo jih nekako delili s sosedi ... pri nas so bile doma, po priboljške pa so vse po vrsti šle iskat še k sosedom. Nekaj mesecev sem imela tudi sovo. Dobili smo mladička, zanj sem skrbela, dokler nekega dne ni odletel. Žal je bilo to še v času, ko nismo vsega fotografirali ... nekje bi moral biti črnobel film, na katerega sem jo posnela, vendar mislim, da slike nisem nikoli razvila.


Odločila sem se, da bom izdelala serijo ATC-jev na temo domačih živali ... v bistvu jih ni bilo veliko: dva psa, tri mačke, sova ... kokoši.

Sama izdelava je zelo preprosta. Direktno na podlago sem natisnila sovico, dorisala sem vejo, ki sem ji prilepila listje, zgoraj pa sem prilepila še trak z napisom. Sovo, vejo in okvir sem pobarvala s Copic markerji. Oči sem pobarvala z belim Sharipie markerjem. Ostale elemente sem barvala z Izink tuši ... spet sem uporabila - danes že drugič - meni ljubo zlatorumeno barvo tuša.


Pred časom sem obljubila, da bom pokazala, kako naredim osnovo za ATC, ki mora meriti 6,4 cm x 8,9 cm, s pomočjo pravokotne šablone s šivi Najlepši par.

1. Najprej izberemo ustrezno šablono, sredinsko oz. četrto z obeh strani.

2. Nato izrežemo kartonček, ki pa ga bo treba skrajšati, zato sem na šablono z alkoholnim flomastrom na obe strani zarisala črtice, da mi ni potrebno vsakič meriti.

3. Celoten izrezek postavimo tako, da je en konec poravnan s črticama na obeh straneh šablone.

Samo pogled od blizu. Črtice sem narisala na obeh straneh šablone, tako je lažje meriti in tudi preverjati, ali se ni kaj zmaknilo.

4. Kartonček na šablono pritrdimo s koščkom lepilnega traka.

5. Po rezanju dobimo dva kartončka: ATC in še kartonček, ki ga lahko uporabimo na voščilnici - mogoče za kratko voščilo.

Doma sem izdelala tudi mapo z žepki za ATC-je. Uporabila sem navadno mapo za papir.

1. Najprej sem naredila odprtine tako, da sem vstavila karton v mapo ter zarezala po črtah ... tako so zareze samo na sprednji strani mape ... mislim, da bom naslednjič zareze dala na hrbtno stran. Zareze sem naredila malo pod robom, da se ATC-ji lepo zataknejo za zgornji rob in ne uhajajo ven.

2. Nato sem vzela Fuse in sem šivala po črtah ... podlogo sem si izrisala in izrezala že prej iz risalnega lista.


ATC prijavljam na naslednje izzive:

UPORABLJENI IZDELKI – USED PRODUCTS
ŠTAMPILJKE
Paper Smooches (Chubby Chums)
PAPIR
Anita's Cards and envelopes (A6 white); Tedi (Kartonski papir s strukturo platna); Max Bringmann KG
BARVE
Archival Ink (Sephia); Izink (Jasmine; Bamboo; Turqoise); Leon barvice z gelom; Sakura Gelly Roll (Black); Copic markerji
DODATKI
/
REZALNE ŠABLONE/
DIES
Najlepši par (Pravokotniki s šivi; Dvojna zastavica)
PRIPOMOČKI
Big Shot

5 komentarjev:

mum of two pravi ...

Fun card! Thanks so much for playing with us at Die Cuttin Divas. Hope to see you again soon :)

michelle (Die Cuttin Divas DT)
Purple Monkey Moments

Esther pravi ...

Cute little owl!
Thanks for joining DCD's this week!

Valentyna Komisarenko pravi ...

This is one adorable card! Thank you for sharing your card with ATSM!

Hazel pravi ...

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 334– hope to see you again soon – Hazel DT x

Andreja pravi ...

Hvala, ker si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in naredila zelo lepo voščilnico :-)) Simpatično sovico si uporabila.

Ne prezrite ...

Priznanja in nagrade v aprilu 2022